beantwoord

avondgymnastiek op station hoorn

• 24 maart 2016
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

beste ns
even het volgende vanavond was ik rond 18.25 op station hoorn ik zag dat de trein van 18.14 naar Enkhuizen een vertraging had van ongeveer 15 minuten. dus ik loop door de poortjes (na ingecheckt te hebben) en loop naar spoor 1 (had via ov tijden al gezien dat dit een virm 6+4 was. zo sta ik 2-3 minuten te wachten en zie de sprinter richting hoorn kersenboogerd binnen komen en denk bij mezelf daar zit de vertraagde intercity van 18.14 achter te hobbelen. Dus denk de sprinter rijd zo verder naar hoorn kersenboogerd en de intercity komt daarna binnenrijden op spoor 1 ineens een omroep de sprinter blijft staan op hoorn en de intercity komt binnen op spoor 2. ik denk nog bij mezelf huuuh een 10 baks intercity op spoor 2 in hoorn dat past helemaal niet denk nog zal wel ander matriaal ingezet zijn een vrim 2x4 zijn. loop naar spoor 2 en zie de vrim binnen komen rijden en begin zo de bakken te tellen van de eerste trein 6 stuks dus wel een vrim 10 baks gelukkig stond ik bij de slagbomen want de trein stopte terwijl bij de achterste bak van de trein geen perron was hier gingen de deuren gewoon open. gelukkig kon ik hiervoor waarschuwen anders waren er mensen zon driekwart meter naar beneden gevallen.

mijn vraag waarom kon de 8 baks slt richting Kersenboogerd niet meteen op spoor 2 gezet worden zoals wel vaker gebeurd als deze vertraging heb.
dan had de 10 baks Vrim gewoon op spoor 1 binnen kunnen komen
icon

Beste antwoord door Pe_pe 24 maart 2016, 21:12

Ik denk dat het hier mee te maken heeft. (Lees ook verder door naar beneden.)
Bekijk origineel

1 reactie

Ik denk dat het hier mee te maken heeft. (Lees ook verder door naar beneden.)

Reageer