beantwoord

Bagagekluis afrekenen

• 13 januari 2015
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

Ik wil gebruik maken van een bagagekluis op Utrecht CS. Maar ik woon op aruba en heb dus geen nederlandse pinpas o.i.d.....hoe ga ik dat nu doen. Eerder werd mijn arubaanse pinpas geweigerd bij een eerdere poging. Is dit alleen een voorziening voor de nederlanders zelf en niet voor toeristen e.d.???
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 13 januari 2015, 19:36

Beste Anton,

Welkom op het NS Serviceforum. Je betaalt met PIN, MAESTRO, VISA of MASTER creditcard. Dat zijn echter wel de enige mogelijkheden, maar het is niet alleen PIN. Klik hier voor meer informatie.
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Anton,

Welkom op het NS Serviceforum. Je betaalt met PIN, MAESTRO, VISA of MASTER creditcard. Dat zijn echter wel de enige mogelijkheden, maar het is niet alleen PIN. Klik hier voor meer informatie.
Reputatie 4
Badge
PIN bestaat sinds 2012 al niet meer. Alle Nederlandse banken zijn toen over gegaan naar de producten van Visa en MasterCard die de merken Vpay en Maestro voeren voor debetkaarten. Het lijkt me dat de kluisautomaten dus, analoog aan de kaartautomaten, Vpay en Maestro debetkaarten en Visa en MasterCard creditkaarten accepteren.
Wellicht niet de Amerikaanse creditcards als ze die ook gebruiken in Aruba

Reageer