beantwoord

Bagagekluisjes Haarlem?

• 11 maart 2018
  • 10 reacties
  • 3261 Bekeken

Op de site staat dat er bagagekluisjes zijn op station Haarlem. Nergens te vinden...ook geen personeel
icon

Beste antwoord door Slidestops 11 maart 2018, 12:42

Op perron 3a/6a (midden perron, onder aan de tekening) vind je de kluisjes.

(Tip, als je met de rechtermuisknop op de afbeelding drukt en opent in een nieuw venster of tabblad, kun je makkelijk inzoomen)

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Op perron 3a/6a (midden perron, onder aan de tekening) vind je de kluisjes.

(Tip, als je met de rechtermuisknop op de afbeelding drukt en opent in een nieuw venster of tabblad, kun je makkelijk inzoomen)

Welkom op het forum Annajo, kan je het vinden met de plattegrond van Slidestops?
De bagagekluizen te Haarlem staan inderdaad al jaren op een wat vreemde locatie voor de gebruiker. De oorzaak is dat bagagekluizen een potentieel veiligheidsrisico opleveren.
Ze staan het middenperron tussen spoor 3 en 6, aan de zijde van Amsterdam, achter het laatste gebouw.
Kon niemand vinden, gevraagd aan voorbijgangers, niemand was hiermee bekend. Dan maar koffer hele middag meesjouwen......
Eerst koffie! In plaatselijk restaurantje wist men te vertellen dat er toch kluisjes waren! Dus weer terug...eindelijk na 3 kwartier gevonden, ?maar wel de hele middag koffervrij! Is het niet mogelijk op station Haarlem te vermelden waar de kluisjes zich bevinden. Vooral bij de uitgang!
Fijn dat ze je bij het restaurant de weg konden wijzen, Annajo 🙂 Al was Sildestops ook aardig snel met zijn antwoord. Ik zal je wens meteen doorspelen.
Reputatie 4
Op de bebording lijkt me op zich weinig aan te merken. De kluisjes staan inderdaad wel wat verstopt:

Er is op station Haarlem ook een Tickets & Servicebalie waar u terecht kunt met vragen.

Ook bij de servicezuil kunt u met vragen terecht:

Reputatie 7
@Maarten top man, duidelijke foto's :):)
Badge +3
Wat merkwaardig om bagagekluizen te plaatsen binnen het poortjesgebied. Dat lijkt me een denkfout.
Wat zijn de afmetingen van de kluisjes?
Wat zijn de afmetingen van de kluisjes?

Reageer