beantwoord

Bagagekluisjes op station Amsterdam Zuid?

• 24 juli 2014
  • 2 reacties
  • 7416 Bekeken

Zijn er bagagekluisjes op station Amsterdam Zuid WTC aanwezig? En zodra niet, is er een optie om bagage ergens anders te storten? Zag op de website van de NS dat het soms bij bemande fietsstallingen mogelijk is? Wie weet hier iets over?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Inge NS 24 juli 2014, 17:57

Welkom op het forum simone308!

Op station Amsterdam Zuid zijn geen bagagekluizen aanwezig. Verder is het op een aantal stations zonder bagagekluizen inderdaad mogelijk om bij een Rijwielshop, Fietspoint of bagagedepot je bagage te stallen. Of dat op Amsterdam Zuid ook mogelijk is, kan ik niet direct voor je nagaan. Ik ga voor je kijken of ik dit kan uitzoeken.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het forum simone308!

Op station Amsterdam Zuid zijn geen bagagekluizen aanwezig. Verder is het op een aantal stations zonder bagagekluizen inderdaad mogelijk om bij een Rijwielshop, Fietspoint of bagagedepot je bagage te stallen. Of dat op Amsterdam Zuid ook mogelijk is, kan ik niet direct voor je nagaan. Ik ga voor je kijken of ik dit kan uitzoeken.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Ik kan helaas niet specifiek voor je achterhalen of er ook een bagagedepot op station Amsterdam Zuid aanwezig is. Als je in de buurt van het station woont, zou je ter plekke navraag kunnen doen.

Reageer