beantwoord

Bagagekluizen Amsterdam Centraal

• Intercity
  • 13 reacties
Er zijn meerdere (verouderde) topics over bagagekluis maar kom er niet uit. Op NS site staat info over kluizen en dat voor Amsterdam C andere voorwaarden gelden. Maar als ik op die pagina ben zie ik alleen de openingstijden. Ik wil graag weten hoe duur een (kleine) kluis is. En waar de kluizen staan? Hoe groot is kans op dat het vol is (op zaterdag)? Iemand link eventueel voor mij? Thanks. En als er al een recent topic was; sorry.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 9 april 2018, 14:38

Hallo Gay en welkom op het NS Serviceforum.

De informatie staat inderdaad niet goed online. Daar heb ik zojuist een verbeterverzoek voor ingediend, dus bedankt voor die feedback!
De kleine kluizen kosten €7,- per 24 uur en de grote kluizen kosten €10,- per 24 uur. De kans is vrij groot (geeft Amsterdam Centraal personeel aan) dat in de middag alle kluizen al bezet zijn, i.v.m. het toerisme en de andere bezoekers. Zij raden aan de kluis 's ochtends al te huren, mocht je zeker willen zijn van een plek.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Hallo Gay en welkom op het NS Serviceforum.

De informatie staat inderdaad niet goed online. Daar heb ik zojuist een verbeterverzoek voor ingediend, dus bedankt voor die feedback!
De kleine kluizen kosten €7,- per 24 uur en de grote kluizen kosten €10,- per 24 uur. De kans is vrij groot (geeft Amsterdam Centraal personeel aan) dat in de middag alle kluizen al bezet zijn, i.v.m. het toerisme en de andere bezoekers. Zij raden aan de kluis 's ochtends al te huren, mocht je zeker willen zijn van een plek.
Dank. Kan niet online reseveren?
Nee dat is helaas niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +3
Als ze vol zijn is er op 1 minuut lopen http://dropandgo.nl waar je afhankelijk van het formaat € 5,- (laptoptas/handtas) of € 8,- (sporttas/kleine koffer die als handbagage in een vliegtuig mag) of € 11,- (grote koffers) betaalt.

Maximaal verzekerde waarde is € 500,-.Het adres is Prins Hendrikkade 86 (bij de bushaltes). Open van 9:00 - 22:00
Drop and Go was top! Was zelfs maar 4 euro kwijt voor kleine Eastpak! En je kan tussentijds bij je tas.
Hi Gay,

Als je een locker wilt die je ook kunt reserveren dan zou je de volgende keer eens naar Lockerpoint (www.lockerpoint.com). Zit op het Damrak, net buiten het centraal station en daar kun je online een locker reserveren. Prijzen variëren afhankelijk van de grote van de kluis en mijn klanten (AirBNB) kunnen vaak meerdere tassen in 1 kluis kwijt. Je kiest er zelf een pincode en kan de kluis tussendoor gewoon openen. Lekker centraal in de stad ook.

Reageer