beantwoord

Bagagekluizen op station Zutphen

• 28 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 1296 Bekeken

Ik heb informatie opgevraagd over de aanwezigheid van bagagekluizen op station Zutphen. Helaas schijnen die er niet te zijn. Ik wil het hier toch nog even checken. En vraag me af waaròm ze er niet zijn.

Ik ga aanstaand weekend een rondreis maken:
Zaterdag:
Nijmegen-Winterswijk
Winterswijk- Zwolle, overnachten in Zwolle
Zondag:
Zwolle- Leeuwarden
Leeuwarden-Nijmegen

Ik heb een grote koffer bij me die ik niet in Winterswijk nodig heb-ik ga spullen brengen naar een AZC in Friesland- dus die zou ik het liefst in Zutphen willen stallen op de heenreis zaterdag. Helaas schijnt dat niet te kunnen omdat er geen bagagekluizen zijn. Iemand misschien nog een slim idee voor een alternatief? Ik heb zaterdagavond tien minuten overstaptijd van Zutpen naar Zwolle dus de fietsenstalling lijkt me ook niks. Ik denk dat ik het antwoord al weet maar ik vind het erg lastig.
icon

Beste antwoord door iMark 28 oktober 2016, 09:51

De reis van Nijmegen naar Winterswijk via Zutphen is al met een omweg. Dus waarom niet een andere omweg gepland?

Zaterdag:
Nijmegen - Arnhem (bagage in bagagekluis stallen) - Winterswijk
Winterswijk - Arnhem (bagage weer ophalen) - Zwolle.
Zondag als gepland.

Aanvulling: ik zie dat er dit weekend werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Zutphen. Dan wordt het een lastige keuze. Ofwel de zware koffer meenemen in de bus tussen Arnhem en Zutphen of de koffer meenemen naar Winterswijk waardoor de busrit vermeden kan worden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
De reis van Nijmegen naar Winterswijk via Zutphen is al met een omweg. Dus waarom niet een andere omweg gepland?

Zaterdag:
Nijmegen - Arnhem (bagage in bagagekluis stallen) - Winterswijk
Winterswijk - Arnhem (bagage weer ophalen) - Zwolle.
Zondag als gepland.

Aanvulling: ik zie dat er dit weekend werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Zutphen. Dan wordt het een lastige keuze. Ofwel de zware koffer meenemen in de bus tussen Arnhem en Zutphen of de koffer meenemen naar Winterswijk waardoor de busrit vermeden kan worden.
Hallo Mark, dank je voor het meedenken! Wat een gedoe wordt dit.. ik had nog niet eens gezien dat er werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Zutphen.. dus aan alle opties zit een groot 'maar'. Even over prakkedenken nog..
Ik ben nu weg maar over een paar uur weer terug, genoeg tijd om te denken dus:)

Reageer