beantwoord

Bagagekluizen station Zwolle

• 3 mei 2019
  • 8 reacties
  • 462 Bekeken

Hallo,

Ik kwam twee tegenstrijdige berichten tegen over de bagagekluizen op station Zwolle. Het ene bericht zegt dat de bagagekluizen buiten gebruik zijn, een ander bericht zegt dat ze gewoon te gebruiken zijn.

Mijn vraag dus: zijn de bagagekluizen te gebruiken op station Zwolle?
Ik zou ze namelijk graag willen gebruiken aankomende zondag.

Alvast bedankt voor het antwoord.
icon

Beste antwoord door Rizana NS 3 mei 2019, 18:32

Welkom bij de Community, Jelmer405.

De bagagekluizen zijn inderdaad al een poos in storing. Dit is bekend bij ons. Helaas is het een complex probleem dat niet zomaar is opgelost.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Idd-al is de IKEA in Zw wel heel ver van NS-net zo'n beetje aan de andere kant (snelweg) van de stad. Wel 1€ erin-maar die krijg je terug, kluisjes zijn wel klein. Beide zaken meestal rond 20/21.00 dicht.
Enkel de IKEA naast Haarlem-Spaarnwoude is vlakbij NS, die in de Bijlmer redelijk dichtbij.
Wellicht zijn er hotels in de buurt waar je een kluisje kunt huren?

Bij de Jumbo hier zijn ze zelfs gratis (veel scholieren/studenten met rugtassen en zo), maar geen idee of daar een tijdsbeperking op zit.

Mediamarkt en Ikea hebben ook kluizen voor bezoekers, nadeel is natuurlijk dat deze i.t.t. de NS-Kluizen wel eerder sluiten.
Dat zou nog een mogelijkheid kunnen zijn, bedankt!
Badge +3
Wellicht zijn er hotels in de buurt waar je een kluisje kunt huren?

Bij de Jumbo hier zijn ze zelfs gratis (veel scholieren/studenten met rugtassen en zo), maar geen idee of daar een tijdsbeperking op zit.

De bagagekluizen zijn inderdaad al een poos in storing. Dit is bekend bij ons. Helaas is het een complex probleem dat niet zomaar is opgelost.

Dat is jammer om te horen. Hopelijk wordt het uiteindelijk goed opgelost.

Bedankt voor deze snelle reactie. Dan gaan we op zoek naar een andere oplossing!
Reputatie 4
Ik ken zwolle goed en ze zijn al tijd buiten gebruik. As zondag is het Knetterdruk ivm bevrijdingsfestival. Ik zou zo snel geen andere optie voor je weten helaas.....

Reageer