Bedankt NS! met name station Rotterdam

• 5 maart 2014
  • 1 reactie
  • 263 Bekeken

Ten eerste mis ik een complimentjes hoekje. Wel zo leuk om dat ook te plaatsen. Na al dat geklaag en dat met name in de media wat enorm uitvergroot wordt. Dan mag mijn verhaal ook wel even gepubliceert worden. Gisteren moest ik van Zwolle naar Middelburg. Ik reiste via Rotterdam CS, een mooi station trouwens. Toen er bij dordecht een aanrijding met een persoon was kon ik niet verder naar Middelburg. Daar had ik een condonleance. Een medewerkerster van de NS, een mega servicemedewerker heeft er voor gezocht dat ik toch om half 4 in Middelburg kon zijn. Ik ben jullie mega dankbaar NS.

1 reactie

Hallo Marjolein,

Welkom op ons forum. Ik heb je topic even verplaatst naar 'op het station'. Leuk om je compliment te lezen, ik ga je feedback over het complimenten hoekje even doorzetten. Zou inderdaad een leuke optie kunnen zijn! Goed om te lezen dat je door de hulp van de medewerker nog naar Middelburg kon reizen. Rotterdam CS is net verbouwd en ziet er inderdaad erg mooi uit. Kan me voorstellen dat het op zo'n lange reis een leuke onderbreking is, als je op zo'n mooi station bent.

Reageer