Behulpzaam en bekwaam: Sloterdijk NS Service medewerkers

• 7 februari 2019
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Afgelopen dinsdag 05/02 door koorts bevangen ineengestort bij het verlaten van de trein op Sloterdijk. Binnen een paar minuten waren er twee medewerkers van de NS Servicebalie aanwezig plus één van de twee conducteurs die op mijn trein uit Zandvoort zaten. Ze hebben me goed verzorgd, opgevrolijkt en met Hfd Conducteur Derk Zwiersen uit Haarlem in de trein terug naar Zandvoort gezet, Derk heeft me persoonlijk thuis afgeleverd, een kanjer! Wat een ongelooflijk aardige, behulpzame, actie van deze drie mannen, "beyond the call of duty", zeer gewaardeerd en bij deze gepubliceerd.

3 reacties

Welkom bij onze NS Community, Ben!

Wat heftig, zeg! Heel fijn om te lezen dat je zo goed opgevangen bent en zelfs thuisgebracht bent 🙂. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Zou je me kunnen aangeven wat de aankomsttijd van jouw trein was op Sloterdijk? Dan zullen wij je compliment doorgeven aan deze topcollega's!
Mooi, Iris, dat zou goed zijn; ze krijgen vast al genoeg ellende over zich heen, en dan is een positief geluid extra welkom. Ik kwam met de trein uit Zandvoort aan om 10.29u en ben op de trein terug gezet om 11.01u.
Helaas heb ik niet kunnen in-en uitchecken door al die ellende, dus jullie hebben Euro 10 afgeschreven...misschien moet ik nog wel even langs bij mijn redders volgende week om dat te regelen?!
Bedankt voor je terugkoppeling!

Ik heb je compliment doorgezet, Ben Kalkman! Voel je je inmiddels weer wat beter?

Wat betreft het in- en uitchecken, kan je het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je het beste hiermee helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,
Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer