beantwoord

Bereikbaarheid stationsmanagers

• 11 oktober 2018
  • 29 reacties
  • 892 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

En in hoeverre heeft die KLANTENSERVICE dan iets kunnen bereiken met mijn vraag van 10 maanden geleden? Ofwel: in hoeverre functioneert dat?Nou die hebben dus hetzelfde bereikt als in het geval je direct contact had gehad met de stationsmanager, het antwoord was uiteindelijkdat er dus niets aan veranderd gaat worden voorlopig. Dat er eerder een anders signaal was dat is erg spijtig.

Maar dit is inmiddels gewoon het tweede topic aan het worden over het station en het aanpassen ervan omdat je je er niet bij neer wilt leggen dat er geen aanpassingen in de planning staan op dit moment.

Helaas wil je dat niet accepteren.

Ik heb geen moeite met accepteren. Ik heb wel moeite met mensen/organisaties die hun beloftes niet nakomen. En dan niet achteraf zeggen: "ja joh, jammer, heel vervelend dat we je een verkeerde belofte hebben gedaan, maar als je er verder over doorvraagt, ben je toch eigenlijk heel vervelend en ligt het aan jezelf"...

Hetzelfde voor mensen die zeggen dat ik bij ProRail moet zijn. Nou, helemaal prima, maar laat me dat dan weten in november 2017, als ik het topic open. Maar eerst me maandenlang aan het lijntje houden dat het uitgevoerd gaat worden, en me dan maandenlang aan het lijntje houden omdat niemand een terugkoppeling geeft... Is dat dan netjes?
Reputatie 5
Ik heb hier een topic lopen over bepaalde voorzieningen op station Helmond. Dat wil ik hier niet in betrekken,
@RSD ,
We zijn wel "rond" in dit topic, alles is er wel over gezegd, En nu zelfs dubbel, zie mijn post van 4 dagen geleden.
Reputatie 5
@RSD ,
We zijn wel "rond" in dit topic, alles is er wel over gezegd, En nu zelfs dubbel, zie mijn post van 4 dagen geleden.

Klopt, maar ik wist niet of jouw boodschap wel over was gekomen dus herhaalde hem even. Zal de volgende keer credits geven bij de quote 🙂

Reageer