beantwoord

Bestelling niet gevonden bij de kaartautomaat

• 3 september 2014
  • 4 reacties
  • 230 Bekeken

Een tijdje geleden kreeg ik een brief over de verlenging van mijn Voordeelurenabonnenment, met daarin verder de melding dat mijn abonnement op een OV-chipkaart staat (klopt) en dat ik eenmalig reizen op saldo op mijn chipkaart moet activeren, door bij de automaat mijn bestelling op te halen. Echter, toen ik dit probeerde bij de automaat kon er geen bestelling gevonden worden. Ik vind het sowieso ook een beetje raar, dit stukje in de brief, want ik reis al langere tijd op saldo. Is dit gewoon een standaardbrief, die behalve de verlenging van mijn abonnement, eigenlijk helemaal niet voor mij van toepassing is??
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 september 2014, 16:54

De kans bestaat inderdaad dat de standaardbrief niet op jouw situatie van toepassing was. Om daar helemaal zeker van te zijn, kun je het beste even controleren bij de automaat of de juiste producten op je OV-chipkaart zijn geladen. Eventueel zou je dat ook even kunnen vragen bij het loket.
Bekijk origineel

4 reacties

De kans bestaat inderdaad dat de standaardbrief niet op jouw situatie van toepassing was. Om daar helemaal zeker van te zijn, kun je het beste even controleren bij de automaat of de juiste producten op je OV-chipkaart zijn geladen. Eventueel zou je dat ook even kunnen vragen bij het loket.
Ik denk het eerlijk gezegd ook. Hoe kan ik trouwens precies bij de automaat mijn producten controleren?
Dat kan door in het beginscherm, na het scannen van de OV-chipkaart, te klikken op 'Tonen alle producten op kaart'.
Dag Marije,

Ik begrijp dat je een brief hebt ontvangen met daarin de mededeling dat je je Voordeelurenabonnement moet activeren, terwijl deze al staat geactiveerd. De luchtmacht geeft het reeds aan; dit is een standaard mededeling die in elke brief ter verlenging van het abonnement staat omschreven. Als je al op saldo reist met korting in de daluren, kun je ervan uitgaan dat je abonnement keurig staat geactiveerd. Bij twijfel, kun je even onder "Toon alle producten op kaart" kijken bij de kaartautomaat. Mocht je verder ergens niet uitkomen, dan vernemen wij dit graag. Succes!

Groet,
Stephan

Reageer