beantwoord

betaald en geen kaartje station Amsterdam Lelylaan

  • 18 september 2019
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

Ik heb net op Lelylaan een kaartje gekocht in de automaat. Bij betalen gaf het automaat aan geen saldo. Bij checken van mijn rekening bleek dat er wel was afgeschreven, €10,20.
Hoe kan dit en hoe krijg ik dat geld weer terug want een kaartje heb ik niet gekregen.
icon

Beste antwoord door Danny NS 18 september 2019, 14:55

Hoi Chris160273 en welkom bij de NS Community!

Dat is vreemd, dat heb ik nog nooit vernomen.
Heb je al contact gehad met de klantenservice over dit incident?
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Chris160273 en welkom bij de NS Community!

Dat is vreemd, dat heb ik nog nooit vernomen.
Heb je al contact gehad met de klantenservice over dit incident?
Het enige wat ik gedaan heb is de sosknop ongedrukt en toen werd ik uiteindelijk doorgeschakeld naar wen andere dienst en die vertelde me dat ik het op social media kon plaatsen... verder chat gestart op ns online maar nog geen antwoord
@Chris160273 Het is op al onze kanalen druk. Dus het enige wat ik je verzoeken is om het even af te wachten. Er komt zo snel mogelijk iemand bij je. Laat je het ons ook weten hoe het afloopt?
Het is opgelost, heel netjes mijn geld terug gekregen! Bedankt!

Reageer