beantwoord

Betaald voor retourneren gevonden voorwerp, niets ontvangen

  • 3 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Kenmerk 8001288429 . Ondanks dat ik 15 euro heb betaald, heb ik het voorwerp nog niet ontvangen.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 3 augustus 2020, 13:52

Goedemiddag hvdl en welkom bij de NS Community!

Ik ben bang dat wij geen inzage hebben in de gevonden voorwerpen systemen. Je kunt hiervoor telefonisch contact op nemen met onze gevonden voorwerpen afdeling, via 030-7515155, optie 4-1 in het keuzemenu. Mogelijk kunnen zij aangeven hoe lang het zou moeten duren voordat het voorwerp zou moeten aankomen.

Bekijk origineel

3 reacties

U heeft het over een voorwerp. Ik neem dus aan dat u geen kaartje besteld hebt. Mogen wij misschien weten wat u wel besteld heeft?

Het gaat om een gevonden voorwerp. Daarom heb ik het kenmerk erbij gezet.

Goedemiddag hvdl en welkom bij de NS Community!

Ik ben bang dat wij geen inzage hebben in de gevonden voorwerpen systemen. Je kunt hiervoor telefonisch contact op nemen met onze gevonden voorwerpen afdeling, via 030-7515155, optie 4-1 in het keuzemenu. Mogelijk kunnen zij aangeven hoe lang het zou moeten duren voordat het voorwerp zou moeten aankomen.

Reageer