Betalen en vervolgens niets krijgen

• 9 maart 2018
  • 8 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Vandaag wilde ik op station Rotterdam Blaak om 10.30 uur een flesje drinken halen bij het drinkautomaat op perron 3/4. Dit was aan de voorzijde van het station als je kijkt naar de rijrichtingen.

Ik had een flesje Lipton Ice Tea gekocht bij het drankenautomaat. Vervolgens €2.20 betaald en niets gekregen. Het flesje kwam geen eens in beweging. Kan hier iets aan gedaan worden?

8 reacties

Vervelend dat de automaat niet reageerde 😞 Via deze website kan je een melding maken en tevens je geld terugvragen 🙂
Badge +3
Zou er een bug in die automaten zitten? Laatst had iemand een zelfde probleem op Sloterdijk :?
Reputatie 7
Badge +3
Er staan honderden, zo niet duizenden van die dingen op stations. Dan zit er wel 's een storing tussen natuurlijk 🙂
Gezien het aantal meldingen dat we krijgen denk ik persoonlijk dat dit een eenmalig incident was. Nou neemt natuurlijk niet iedereen contact op als de automaat een gekocht product niet levert dus er echt een goed beeld van krijgen kunnen we eigenlijk ook niet 😛
Reputatie 7
Badge +3
Nou neemt natuurlijk niet iedereen contact op als de automaat een gekocht product niet levert
We zijn wel Hollanders hè, voor een duppie hangen we nog een uur in de wacht als het moet 😉
Reputatie 2
Bedankt voor de reacties!

@Denice NS ik zal het eens invullen. Hopelijk lossen ze deze storing wel op.

@mrfreeze geld is niet de belangrijkste kwestie. Stel 20 mensen kopen een flesje die ze niet krijgen. Heel vervelend als je dorst hebt ?
Badge +3
Net zoiets als de automaat op de perronbrug in Woerden, die maanden lang leeg was met een briefje achter het glas dat je terecht kon bij de Kiosk in de stationshal. Maar ja, die is om 20:00 dicht.
Reputatie 2
Lekker handig dan. Zo leveren die automaten eerder verlies (door afschrijving) dan winst.

Reageer