beantwoord

Betalen zelfservice fietsenstalling wil niet

• 19 november 2015
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Hallo,

Onlangs wou ik mijn fiets uit de zelfservice (Lelystad) halen en dit bleek niet te lukken. Hij staat ongeveer 6 weken in de fietsenstalling en ik heb hem daar neergezet met mijn normale betaalpas. Ik wil hem er graag uithalen maar dit lukt niet omdat de paal aangeeft dat mijn pas ongeldig is. Ik heb ook de SOS knop gebruikt maar deze man gaf aan alleen met abonnementen te kunnen helpen. Hoe kan ik nu mijn fiets daar weghalen? Ik wil hem er graag weghalen want de rekening blijft oplopen terwijl dit niet helemaal mijn bedoeling is.

Bedankt alvast voor ieders hulp.

Groeten Maaike
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 20 november 2015, 16:21

Welkom op het NS Serviceforum Maaike. Ik heb geprobeerd mijn collega's daar te bereiken, maar dat is tot op heden niet gelukt.
Heb je al gebeld met NS-Fiets? Ze zijn te bereiken op 030-751 51 55 (optie 2 en vervolgens optie 3).

EDIT: Helaas geen reactie meer ontvangen van TS. Maar het mag duidelijk zijn, de afdeling NS/OV-Fiets is dus bereikbaar op eerder genoemd nummer.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Maaike. Ik heb geprobeerd mijn collega's daar te bereiken, maar dat is tot op heden niet gelukt.
Heb je al gebeld met NS-Fiets? Ze zijn te bereiken op 030-751 51 55 (optie 2 en vervolgens optie 3).

EDIT: Helaas geen reactie meer ontvangen van TS. Maar het mag duidelijk zijn, de afdeling NS/OV-Fiets is dus bereikbaar op eerder genoemd nummer.

Reageer