betere omroepinformatie Almere Poort bij uitval trein Utrecht

• 7 september 2014
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Roep aub om voordat de trein naar Schiphol vertrekt dat de trein naar Utrecht niet rijdt! Als de trein naar Utrecht om 9.16 uitvalt dan wordt er omgeroepen op Almere Poort dat je de trein kunt nemen om 9.24 om in Weesp te komen om over te stappen, niet dat je de trein kunt nemen die om 8.12 vertrekt naar Schiphol en in Weesp stopt. De informatie wordt omgeroepen zodra deze trein het station uitrijdt. Zooo irritant, want deze trein sluit prima aan in Weesp op de trein van 8.29 om nog op tijd op mijn werk te komen in Hilversum, nu was ik weer 20 minuten te laat op mijn werk met de trein van 8.45 uur!

4 reacties

Ik denk dat u enkele verschillende tijdstippen door elkaar haalt.
Wat voor zin zou het hebben om om - pakweg - 09:10 om te roepen dat de trein van 09:16 uitvalt en dat u beter de trein van 08:12 had/zou kunnen nemen.
Die trein van even na acht uur is toch om even na negen uur al lang en breed in Amsterdam?
Roep aub om voordat de trein naar Schiphol vertrekt dat de trein naar Utrecht niet rijdt! Als de trein naar Utrecht om 9.16 uitvalt dan wordt er omgeroepen op Almere Poort dat je de trein kunt nemen om 9.24 om in Weesp te komen om over te stappen, niet dat je de trein kunt nemen die om 9.12 vertrekt naar Schiphol en in Weesp stopt. De informatie wordt omgeroepen zodra deze trein het station uitrijdt. Zooo irritant, want deze trein sluit prima aan in Weesp op de trein van 9.29 om nog op tijd op mijn werk te komen in Hilversum, nu was ik weer 20 minuten te laat op mijn werk met de trein van 9.45 uur!zo klopt het bericht. Ik wordt er helemaal gestresst van zo'n ingewikkelde manier van tip voor spoorwegen via forum. Eindelijk aangemeld, haal ik de tijden doorelkaar. Ik begin 1 dag in de week later. Sorry voor de verwarring.
Beste Gee, welkom op het NS Serviceforum. Bij uitval doen we ons best reizigers goed te informeren over andere reismogelijkheden. Spijtig te lezen dat jij niet tevreden bent over onze reisinformatie. Ik hoop dat je volgende ervaring beter zal zijn. Ik heb je dubbele reacties even verwijderd en je topic verplaatst naar 'op het station'.
Het probleem doet zich al voor vanaf dat station Almere-Poort open is en er treinen naar Utrecht uitvallen. De info wordt gegeven op het moment dat de trein die je had kunnen nemen 4 minuten eerder, de trein naar Schiphol, het station uitrijdt. Waarom geen advies dat de trein naar Utrecht niet rijdt en je vier minuten eerder een trein kunt nemen naar Weesp of 8 minuten later. Vier minuten eerder betekent een trein eerder op Weesp om naar Hilversum te gaan.

Reageer