beantwoord

Beveiligde fietsenstalling: verkeerde pas

• 4 december 2014
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Hallo,

Ik heb een tijdje terug een pasje aangevraagd (borg 20 euro) en kreeg op de post een heel raar pasje (die overigens als bijlage hier is vermeld). Ik heb dus nooit mijn stallingspas gekregen. Het ging hier om de actie dat je gratis je fiets mocht stallen, dus heb geen verdere kosten. Nou heeft die borg mij wel 20 euro gekost en heb ik dat pasje nooit gekregen. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Bart NS 5 december 2014, 10:31

Goed dat je ons Serviceforum hebt gevonden met je vraag, Yordi. Met deze pas kan je je fiets stallen op Amersfoort Schothorst, dit is dus je juiste stallingspas. Overigens is het nummer dat op de kaart staat jouw persoonlijke nummer, dus laat me vooral even weten als je die foto van dit topic wilt hebben. Ik verplaats dit topic naar 'op het station'.
Bekijk origineel

2 reacties

Goed dat je ons Serviceforum hebt gevonden met je vraag, Yordi. Met deze pas kan je je fiets stallen op Amersfoort Schothorst, dit is dus je juiste stallingspas. Overigens is het nummer dat op de kaart staat jouw persoonlijke nummer, dus laat me vooral even weten als je die foto van dit topic wilt hebben. Ik verplaats dit topic naar 'op het station'.
Beste Yordi,
Op sommige kaartleesapparaten bij fietsenstallingen; moet je het pasje ervoor houden (voor het zwarte vlak) en NIET erin stoppen; dat laatste is alleen voor de Chipknip.

Reageer