beantwoord

Bevestigingsmail Mijn NS

  • 10 november 2014
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Goedemorgen ns, ik heb een account aangemaakt om teruggave van mijn ritprijs te kunnen vorderen. Vanmorgen heb ik een uur op station Hoogeveen gestaan en daardoor 1,5 uur vertraging opgelopen. Tot op heden heb ik geen bevestigingsmail ontvangen. Hierdoor kan ik geen gebruik maken van mijn ns. Kunt u mij vertellen hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 10 november 2014, 17:58

Welkom op ons forum marloesboersma. Heb je ondertussen nog steeds geen mail ontvangen? Je mag me altijd even een privébericht sturen met het mailadres waarop het Mijn NS account is aangevraagd. Dan kijk ik het na.

Erg vervelend natuurlijk dat je vanochtend op station Hoogeveen vertraging hebt opgelopen. 24 uur na een check-in zijn de reisgegevens normaalgesproken verwerkt en kun je een vergoeding aanvragen middels een claim.

Ik heb de titel aangepast en omdat het om Mijn NS gaat heb ik het topic verplaatst naar 'Overige producten'.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op ons forum marloesboersma. Heb je ondertussen nog steeds geen mail ontvangen? Je mag me altijd even een privébericht sturen met het mailadres waarop het Mijn NS account is aangevraagd. Dan kijk ik het na.

Erg vervelend natuurlijk dat je vanochtend op station Hoogeveen vertraging hebt opgelopen. 24 uur na een check-in zijn de reisgegevens normaalgesproken verwerkt en kun je een vergoeding aanvragen middels een claim.

Ik heb de titel aangepast en omdat het om Mijn NS gaat heb ik het topic verplaatst naar 'Overige producten'.

Reageer