beantwoord

Bewaakte fietsenstalling Den Haag HS, opruimen nodig!

• 11 juni 2018
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

Al jaren is het een troep in de bewaakte fietsenstalling. Vooral de oude motor met zijn onderdelen die de oplaadpaal blokkeert en ondanks vragen daarover nooit wordt opgeruimd verbaast me. Kan iemand van NS daar eens kritisch rondlopen en een opruimploeg langs sturen?
icon

Beste antwoord door Nathan NS 11 juni 2018, 09:18

Hallo NS1952, bedankt voor je bericht.

Het is natuurlijk alles behalve een pretje wanneer de bewaakte fietsenstalling een troep is. Ik wil dit probleem voor je aanmelden zodat hier naar gekeken kan worden. Alleen voordat ik het probleem ga aanmelden heb ik wat meer informatie nodig over de troep. Zou je al je observaties met mij willen delen in een privébericht? Dit doe je door op mijn naam te klikken om vervolgens te kiezen voor 'stuur bericht'!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hallo NS1952, bedankt voor je bericht.

Het is natuurlijk alles behalve een pretje wanneer de bewaakte fietsenstalling een troep is. Ik wil dit probleem voor je aanmelden zodat hier naar gekeken kan worden. Alleen voordat ik het probleem ga aanmelden heb ik wat meer informatie nodig over de troep. Zou je al je observaties met mij willen delen in een privébericht? Dit doe je door op mijn naam te klikken om vervolgens te kiezen voor 'stuur bericht'!
Reputatie 4
@NS1952 en ik hebben contact via privéberichten, daar zullen we bespreken wat er gaat gebeuren.

Reageer