beantwoord

Bewegwijzering op Station Zwolle

• 1 July 2015
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Ik reis nagenoeg iedere dag vanuit Zwolle. Sinds vorige week is de nieuw reizigerstunnel in gebruik genomen.
Nu is het zo dat nu op het station oude en nieuwe perronborden aanwezig zijn.
De oude staan boven aan de trappen naar de perrons en geven nog aan perrons va nr 1. t/m 6 en of 14-15
Deze zijn niet meer correct en reizigers lopen voor niets te trappen op, die zijn niet blij.
perron 14 en 15 is voor vreemden helemaal een zoekplaatje.
Suggestie: misschien kunnen de oude borden afgedekt of verwijderd worden?
icon

Beste antwoord door Herman NS 2 July 2015, 14:11

Welkom op het NS Serviceforum Paul Zwolle. Goed dat je dit aangeeft! Wil je mij een privébericht met jouw NAW-gegevens en de exacte locatie van de borden toesturen? Vervolgens zal ik jouw melding doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Paul Zwolle. Goed dat je dit aangeeft! Wil je mij een privébericht met jouw NAW-gegevens en de exacte locatie van de borden toesturen? Vervolgens zal ik jouw melding doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.

Reageer