beantwoord

Bij ns ingecheckt ipv Veolia

• 26 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 315 Bekeken

Mijn dochter is gisteren van Roermond naar Venlo gereisd en heeft bij de ns ingecheckt
Ipv Veolia en moest nu ruim € 16,00 betalen terwijl deze treinreis eigenlijk € 4,93 had moeten kosten. Hoe kunnen we dit verschil terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door TreinTrainer 26 oktober 2014, 10:11

Hallo mevrouw Vestjens,

Wat vervelend dat dit gebeurd is. Ik zal u het technische verhaal besparen. Onthoud in elk geval voor een volgende keer dat de oplossing is om dan bij NS eerst weer uit te checken (dit kan namelijk binnen 60 minuten op het instapstation, het instaptarief wordt dan weer teruggestort) en dan vervolgens opnieuw in te checken bij de andere vervoerder, in dit geval dus Veolia.

Neemt u voor restitutie even contact op met NS Klantenservice. Dit kan onder andere per telefoon via 030 7515155. U kunt ook afwachten tot iemand van NS reageert, die zal u vervolgens vragen om een privebericht te sturen met uw gegevens.

Ik wens u verder een fijne dag!
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo mevrouw Vestjens,

Wat vervelend dat dit gebeurd is. Ik zal u het technische verhaal besparen. Onthoud in elk geval voor een volgende keer dat de oplossing is om dan bij NS eerst weer uit te checken (dit kan namelijk binnen 60 minuten op het instapstation, het instaptarief wordt dan weer teruggestort) en dan vervolgens opnieuw in te checken bij de andere vervoerder, in dit geval dus Veolia.

Neemt u voor restitutie even contact op met NS Klantenservice. Dit kan onder andere per telefoon via 030 7515155. U kunt ook afwachten tot iemand van NS reageert, die zal u vervolgens vragen om een privebericht te sturen met uw gegevens.

Ik wens u verder een fijne dag!
Badge
He Mvestjens, welkom op het forum. Dat kan een keer gebeuren. Nu heeft ze per ongeluk bij NS ingecheckt en wellicht kan ik je verder helpen. Zou je via een privébericht haar naw- gegevens en OV-chipkaartnummer willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'.
Groet, Leny

Reageer