beantwoord

Bij wie kan je terecht als een poortje op het station niet goed werkt?

• 19 december 2016
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Een van de poortjes op ons station ( Bilthoven ) is erg warm en heeft een vertekend display. Vandaag normaal uitgechecked, maar dit is niet geregistreerd.
Uiteraard mijn zwarte aura, maar wie controleert zoiets?
icon

Beste antwoord door Iris NS 19 december 2016, 20:25

Hoi Peetzer, dit kan je o.a. bij ons melden. Het kan 24 uur duren voordat je check-uit geregistreerd is, dus misschien komt het nog in beeld in je reishistorie. Ga je morgen weer reizen? Zo ja, zou je me dan het nummer van het poortje kunnen doorgeven?
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Peetzer, dit kan je o.a. bij ons melden. Het kan 24 uur duren voordat je check-uit geregistreerd is, dus misschien komt het nog in beeld in je reishistorie. Ga je morgen weer reizen? Zo ja, zou je me dan het nummer van het poortje kunnen doorgeven?
Hoi Iris, het stond direct in mijn overzicht met de -1ct. Het poortje is bij uitchecken, nummer 1.3.

Groet Peter

Bedankt voor het doorgeven Peetzer, ik heb er direct een melding van gemaakt.
Dank je!
Bedankt voor het doorgeven Peetzer, ik heb er direct een melding van gemaakt.

Reageer