Blauwe weekendtas laten staan

• 23 juni 2015
  • 3 reacties
  • 555 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Op 3 mei 2015 heb ik bij het station Breda-Prinsenbeek een blauwe weekendtas laten staan, vlak voor de poortjes onder het gele bord. Er zaten voor anderen geen waardevolle spullen in. Wat ik heel jammer vind is dat er in de tas een borduurwerk zat van het wapen van mijn familie, ik heb er veel last van dat ik dat kwijt ben. Ik heb het kwijtraken van mijn tas gemeld bij de NS, bij de gemeente Breda en ik heb het op verschillende sites gezet, maar ik heb op al mijn oproepen geen enkele positieve reactie gekregen.
Van de NS heb ik een brief gekregen met de mededeling dat mijn tas niet gevonden is. Ik geef het zoeken nog niet op, vandaar deze oproep.

3 reacties

Probeer het ook nog bij omliggende bedrijven (kantoren en hotel) en plaats een oproepen in een lokaal krantje in Prinsenbeek en Haagse Beemden.

Succes met vinden.
Ik heb al wel een oproep geplaats op de site prinsenbeeknieuws.nl onder de knop 'verloren/gevonden', maar nog niet in een lokale krant.

Dankjewel voor de tips!
Tegenwoordig is de politie niet aansprakelijk voor verloren voorwerpen. U kunt op www.verlorenofgevonden.nl gaan kijken. Daarnaast heeft de NS ook een afdeling voor verloren voorwerpen. Voor hetzelfde geldt is hij bijvoorbeeld in Rotterdam of Den Haag gevonden. Het desbetreffende nummer is 0900-321 21 00.

Reageer