Boa medewerker dreigt mij van de trap de duwen | NS Community

Boa medewerker dreigt mij van de trap de duwen



Toon eerste bericht

42 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ach, hij reageert niet en leest dit waarschijnlijk ook niet. Dat had hij wel gedaan als het enig waarheidsgehalte had. Dan had het bovendien in de kranten gestaan. Te veel nepnieuwsfora gelezen mogelijk.

Wat mensen schrijven zouden we hier serieus moeten nemen, maar men moet het ons nu ook weer niet te moeilijk maken. NS kan niet reageren met wat een onzin, maar dat kunnen wij als forumleden na een tijdje wel, als dat blijkt.
Ach, hij reageert niet en leest dit waarschijnlijk ook niet. Dat had hij wel gedaan als het enig waarheidsgehalte had en dan had het bovendien in de kranten gestaan. Te veel nepnieuwsfora gelezen mogelijk.

Wat mensen schrijven zouden we hier serieus moeten nemen, maar men moet het ons nu ook weer niet te moeilijk maken. NS kan niet reageren met wat een onzin, maar dat kunnen wij na een tijdje wel als dat blijkt.



Dit verdient wel enige aandacht. De vraag is of de realiteit waarin een ander, al dan niet tijdelijk, verkeert afdoen als onzin die ander altijd ten goede komt. Enige voorzichtigheid lijkt mij daarbij geen kwaad te kunnen.
@Thom
Zal je vanavond of morgen in een PB aangeven wat ik bedoel, bepalen we daarna hoe we eventueel verder gaan.
Badge +3
Daarna hebben ze mij 15km achtervolgd en geprobeerd om klem te rijden met hun auto.


Als ze dat gedaan hebben zullen ze daar wel een hele goede reden voor hebben gehad.

Dus als je nou gewoon even gestopt was (in plaats van ze zwakzinnig te noemen en er vandoor gaan) en gevraagd had naar de reden, dan hoefde je verder niet zo bang te zijn, en jezelf willen beschermen!

Boa's zullen je echt niet zomaar iets aandoen hoor, als je alleen maar met een fiets op een trap loopt... Misschien hadden ze wel twijfels of de fiets wel van jou was of zo?

Blijf dan gewoon staan en ga vooral niet 15 km ‘op de vlucht’ om uiteindelijk klem gereden te worden en alsnog uitleg te moeten geven!

Badge +3

Amen voor de vier bovenstaande reacties (maak er vijf van, met de neutrale van @Henk_NL erbij, gratis info over wat te doen!).

Niets aan toe te voegen.🙄 Ik dacht het en jullie zeggen het!

Wil je dus een "sorry" van een boa die je een duwtje gaf waardoor je bijna (maar bijna is nog niet half hĂš?) een trap afdonderde met jouw fiets, en of die fiets wel van jou was?

En waarom werd je dan 15 km achtervolgd en 'bijna' klem gereden? En waarom moeten die 'macho mannen' (of zwakzinnigen) dan ontslagen worden? Zodat jij iets kunt doen dat niet mag (of misschien niet weet dat wat je doet niet mag)?

Daar mogen ze je best op wijzen, en soms best hardhandig (zie andere topics). 15 km achter je aan en klem (proberen te) rijden heeft echt wel een reden. Wat vind je zelf?

Het waren er dus in ieder geval meerdere, dus dan is het hun woord tegen het jouwe. Gezamenlijk besluit dus om jou (waarom dan?) op een trap met je fiets te fucken/duwen en te gaan achtervolgen, spannend hoor!

Maar goed..
 

Het lijkt me niet dat de NS deze medewerkers nog in dienst kan nemen als alles op de beelden te zien en horen valt 🙂 Dat zou een stapje dichterbij {zijn naar?} een mooiere wereld


Laten we het hopen. Succes met de kater en volgende stappen, of gewoon lesje geleerd en weten dat je er een volgende keer mischien niet meer mee weg komt? đŸ€”

Reputatie 7
Badge
Vooral dat 15 km achtervolgen vind ik interessant. Kunnen BOA's van NS dat? Hebben ze buiten het station een vervoersmiddel? Of hebben ze 15 km hard gelopen achter een fietser?
Reputatie 7
Badge
Sorry maar ik geloof hier echt helemaal niks van. Dit komt voor mij echt over als een troll topic.
Grappig is ie wel. 😌
Reputatie 7
Badge
Een Française naast mij vraagt in haar beste Engels aan een NS-er: "How can I get to Woerden ?"
De NS-er verwijst haar kortaf - in het Nederlands - naar Leiden.
Ik: "Dat kan dus niet. Daar is de bliksem ingeslagen." (dat was net omgeroepen)
NS-er: "ALS JIJ HET DAN BETER WEET, LOS HET DAN ZELF OP ! OETLUL !"
Ik "Venez avec moi. Je suis en route pour Woerden aussi."

Heeft hij dat echt gezegd? 😹 Wauw! Dat zou wel vrij ernstig zijn. Ik kan het haast niet geloven.
Aan de andere kant....ik heb mij zelf ook wel eens geĂŻntimideerd gevoeld door sommige SV.
Reputatie 7
Badge

De dooddoener "We waren er niet bij" is misschien nog te rechtvaardigen, maar de OP wordt hier als een leugenaar en een asociaal afgeschilderd. Dat vind ik erover. Ik heb zelf iets te veel fratsen met spoorwegpersoneel meegemaakt - meestal als getuige - om het meteen als onwaar af te doen.


Sorry....maar deze TS is duidelijk een troll. Iedereen ziet dat behalve jij.
Wat TS nu allemaal vertelt geloof ik echt geen ene sikkepit van.
Reputatie 7
Badge
Precies. I just don®t buy it. 😌
Misschien een slotje?: TS laat niets meer van zich horen en ik heb de indruk dat er nu her en der onjuiste conclusies worden getrokken?? Zie bijvoorbeeld de laatste post van Jesper65536
Badge +3
...
Reputatie 7
Badge
Ik heb nog nooit confrontaties gehad met NS medewerkers. Ik heb ook ze ook nooit een probleem gevonden. (Tenzij ik mijn OV-chipkaart verloren was.) Ik geloof er dus ook geen sikkepit van. Maar het blijft geinig om klachtentopics te lezen😂
Mensen die dit verhaal werkelijk waar geloven zijn echt simpel. 😂
Reputatie 7
Badge +4
Terecht en vandaar de aanvankelijk voorzichtige reacties waarbij om verheldering wordt gevraagd. Hoe belachelijk het ook lijkt en hoezeer het ook in de stijl van de scheldfora gaat, het kan ook een mate van waarheid bevatten. Er zijn mensen die denken dat alle fora zo werken als de eerstgenoemde. Het is wel een gegeven dat ze er zijn.
@Thom
Je begrijpt denk ik niet helemaal wat ik bedoel. Ook al kan de ander jou niet overtuigen, het is, al dan niet tijdelijk, zijn realiteit. (zal dit vanavond of morgen in een PB nader toelichten)
Reputatie 7
Badge +4
Ik ben niet van het existentialisme en subjectieve waarheden. Mensen kunnen natuurlijk een eigen beleving hebben maar de grens is daarbij wel dat ze niet anderen beschadigen en beschuldigen met oncontroleerbare waarheden op de moderne elektronische schandpaal, zoals we die nu met internet hebben.

De eigen realiteit is niet onaantastbaar, ook dan gelden objectieve criteria. Hier speelt mens- en maatschappijbeschouwing een rol.

Ik heb dat wel eens een vulgaire vorm van existentialisme genoemd. Er is ook nog zoiets als netetiquette.
Badge +3

Ze (social media) hebben er weer eentje hoor.. https://twitter.com/JbOppositie/status/1310683875287486469

Ik heb maar even naar dit topic verwezen, voor wie echt wil klagen.

In de video staat het al “het ging (slechts) om een kaartje?” Vervoerbewijs (wat is dat?) Tja, als je dat niet hebt of snapt...

Reageer