breda-rotterdam

• 6 februari 2020
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

Als jullie de enige trein die wel rijdt van Brabant naar Rotterdam ook nog laten vervallen. Maken jullie het de reiziger wel heel moeilijk. En het zal wel weer overmacht zijn. Ik denk gewoon slechte organisatie, onderhoud en nogmaals organida

6 reacties

Kunt u exact aangeven over welke trein u het heeft? Dan kan er gerichter met u worden meegekeken wat er aan de hand is.

Zelf zit ik op een trein van Breda naar Rotterdam, vandaar mijn vraag.

Hallo zit nu in trein van tilburg naar den haag. In tilburg vertrokken om 7.07. Eerste trein na een uur. 
roepen dan ook nog om dat het hsl traject is verstoord.

er gaan alleen treinen via de hsl naar rotterdam. Je kunt er niet anders komen.

Ik had de eerste trein van eindhoven naar den haag gereden en wij  hebben geen verstoring meegekregen. Wel dat tussen breda en rotterdam minder hsl treinen rijden door de werkzaamheden in de willemspoortunnel. De 1100, waar u het over heeft, wordt daar niet door getroffen. Durf u niet te zeggen waarom de 1116 vandaag niet gereden heeft. Ikzelf zat op de 1114.

Reputatie 5

Wat de reden ook is-meestal een combinatie van van alles wat, het maakt niks uit voor de reiziger of het A is of B. Jij je zin, dan is het totale incompetentie. Alleen je kan zelf ook wel bedenken dat niemand bij NS zelf dat ooit zal toegeven.

Reputatie 2

Ik had de eerste trein van eindhoven naar den haag gereden en wij  hebben geen verstoring meegekregen. Wel dat tussen breda en rotterdam minder hsl treinen rijden door de werkzaamheden in de willemspoortunnel. De 1100, waar u het over heeft, wordt daar niet door getroffen. Durf u niet te zeggen waarom de 1116 vandaag niet gereden heeft. Ikzelf zat op de 1114.

ik was vandaag DD op de 1116, de traxx stond in de tuin/op het emplacement met een technische storing in de wisselstraat hierdoor werden helaas ook andere series getroffen die vanuit het zuiden kwamen.

Bedankt voor de info @TrainViking. Ik had het vanmorgen niet opgemerkt. 

Reageer