bussen naar rdam vanuit den haag hs

• 2 november 2014
  • 7 reacties
  • 226 Bekeken

Een grote groep staat hier al enige tijd te wachten op de beloofde bussen naar delft en rotterdam. Deze zijn mondeling toegezegd door ns medewerkers op adam centraal. Waar blijven ze?

7 reacties

Badge
He Medijkstra, gisteren waren wij gesloten en lees je bericht nu. Hebben jullie lang moeten wachten? Voor een volgende keer, je kan eventueel aan een NS personeel op het station vragen wanneer de bussen komen.
PS, welkom op het forum
Beste Leny, helaas was er na drie kwartier nog geen bus te zien en niemand kon NS personeel vinden. Ik heb uiteindelijk een taxi moeten pakken (en tientallen mensen voor mij) om alsnog naar rotterdam terug te komen. Ik vond de situatie ver van acceptabel en vandaar ook mijn vraag/klacht.
Had je nog beter naar Den Haag CS kunnen gaan en de RandstadRail kunnen nemen als die nog reed, was goedkoper geweest.
we kwamen geloof ik rond 05.20 aan op HS van zaterdag op zondagnacht. ik had hooguit na een uur opnieuw de nachttrein naar adam kunnen nemen.
Oh dan kon dat niet nee. Echt slecht van NS dat er niemand aanwezig was dan.
ik heb nog steeds geen adequate reactie ontvangen...
@medijkstra: Als je graag een klacht over dit incident wilt indienen, mag je mij een priv├ębericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en e-mailadres. Verder wil ik graag weten hoe laat je ongeveer op Den Haag HS aanwezig was en hoe lang je op de bussen hebt staan wachten.

Reageer