beantwoord

Camera beelden, incident.

• 12 september 2019
  • 1 reactie
  • 208 Bekeken

Hallo,

Ik ben vandaag lastig gevallen, waarvan er van zijn kant fysiek geweld gebruikt is. Die persoon zit mogelijk ook op mijn school. En wilde er met mijn (school) mentor achteraan gaan. Hierbij wilde ik vragen tot hoever je toegang kunt krijgen tot camera beelden van het incident.

Het incident gebeurde in Zwolle, voor de trappen van perron 1.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 12 september 2019, 17:07

Hallo hahaoke123 en welkom bij de NS Community.

Wat ontzettend naar dat je op of bij het station op een onjuiste manier benaderd bent. Helaas kan ik geen exacte uitspraken doen over wat er beschikbaar is aan camerabeelden. NS verstrekt camerabeelden alleen aan de overheid, denk dus aan de politie. Als je aangifte doet kunnen zij de beelden opvragen en toevoegen aan het dossier. Als particulier kun je helaas geen camerabeelden opvragen. Ik wil je veel sterkte toewensen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo hahaoke123 en welkom bij de NS Community.

Wat ontzettend naar dat je op of bij het station op een onjuiste manier benaderd bent. Helaas kan ik geen exacte uitspraken doen over wat er beschikbaar is aan camerabeelden. NS verstrekt camerabeelden alleen aan de overheid, denk dus aan de politie. Als je aangifte doet kunnen zij de beelden opvragen en toevoegen aan het dossier. Als particulier kun je helaas geen camerabeelden opvragen. Ik wil je veel sterkte toewensen.

Reageer