beantwoord

Camera's op station Emmen-zuid?

• 17 juli 2017
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Geachte mnr/ mvr
Graag zou ik willen weten of er ook camera's zijn op het teinstation Emmen- Zuid.
Want ben nu al 3 x mijn fiets kwijt terwijl ik ze toch echt gewoon aan het fietsenrek had gevestigt en niet verkeerd heb neer gezet. Ook ken ik vele mensen die hun fiets er kwijt zijn geraakt.
Dus vandaar dat ik hoop dat er camera's hangen.
Vriendelijke groet Kim luesink
*verwijderd door Moderator in verband met privacy*
icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 juli 2017, 19:53

Hallo Kim81, welkom op het NS Serviceforum. Goed dat je ons hebt gevonden.

Ik heb je e-mail adres uit je oorspronkelijke bericht verwijderd in verband met privacy. Dit is namelijk een openbaar forum, wat door iedereen gelezen kan worden.

Wat betreft je vraag durf ik niet met zekerheid te zeggen of er camera's hangen op station Emmen-Zuid. Hier zou ik voor je achteraan moeten gaan of dit het geval is. Dat gezegd hebbende, hebben wij geen toegang tot camerabeelden, dus zelfs als ze er hangen kunnen wij je niet verder helpen. Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met de lokale politie om aangifte te doen van diefstal. Mochten er camera's hangen, dan kunnen zij deze beelden eventueel opvragen en bekijken.

Als je alsnog graag wilt weten of er ├╝berhaupt camera's hangen, zou je dat kunnen laten weten? In dat geval zal ik dit voor je navragen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Kim81, welkom op het NS Serviceforum. Goed dat je ons hebt gevonden.

Ik heb je e-mail adres uit je oorspronkelijke bericht verwijderd in verband met privacy. Dit is namelijk een openbaar forum, wat door iedereen gelezen kan worden.

Wat betreft je vraag durf ik niet met zekerheid te zeggen of er camera's hangen op station Emmen-Zuid. Hier zou ik voor je achteraan moeten gaan of dit het geval is. Dat gezegd hebbende, hebben wij geen toegang tot camerabeelden, dus zelfs als ze er hangen kunnen wij je niet verder helpen. Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met de lokale politie om aangifte te doen van diefstal. Mochten er camera's hangen, dan kunnen zij deze beelden eventueel opvragen en bekijken.

Als je alsnog graag wilt weten of er ├╝berhaupt camera's hangen, zou je dat kunnen laten weten? In dat geval zal ik dit voor je navragen.

Reageer