Cash opladen OV

• 26 december 2014
  • 5 reacties
  • 1039 Bekeken

• Sprinter
  • 3 reacties
gisteren op Utrecht Centraal bij servicecentre 20 Euro op mijn kaart laten zetten met cash.
Reis vervolgd naar Amsterdam en bij het uitchecken blijkt dat het bedrag niet is bijgeschreven.
Wat nu?

5 reacties

Beste Gre,

Weet je zeker dat het bedrag niet is bijgeschreven? Of is er iets misgegaan met het in- en uitchecken? Ik zou het in ieder geval graag even voor je uitzoeken. Zou je een privebericht kunnen sturen met je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Is absoluut niks misgegaan met in uitchecken.
Er stond nog klein bedrag op en ik had pinpas niet bij me dus contant erbij laten zetten.
Toen ik later in Amsterdam de kaart wilde gebruiken stond er nog steeds dat kleine bedrag op dus is er bij servicecentrum iets niet goed gegaan. Geen bewijs dus!
Heb geen persoonlijke kaart maar een allemanskaart! 3528 **** **** ****
Reputatie 4
Badge
Maar als er slechts een klein bedrag op de kaart stond hoe heb je dan in kunnen checken in Utrecht?

Of heb je eerst ingecheckt en toen pas saldo gekocht? Want een saldokopen na een check-in schijnt er voor te kunnen zorgen dat die check-in niet gedetecteerd wordt door het poortje in Amsterdam waardoor die 20 euro afschrijft bij het uitchecken.
Nee ik heb hem pas willen gebruiken in Amsterdam, was niet op doorreis maar aan het winkelen in Hoog Cath.

Met mijn vriendin meegereden en toen wilde ik van A dam naar Haarlem en kwam tot de ontdekking dat het er niet op stond.

Reageer