beantwoord

Centraal bus

• 14 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo,
Ik vertrek deze nacht van eindhoven naar utrecht met de trein . Als ik in utrecht aankom dan moet ik overstappen naar centraal bus die dan naar hannover rijdt. Ik heb dan 10 min de tijd. Wat als mijn trein vertraging heeft? Kan ik ergens melden dat de bus eventjes wacht? Is is het gemakkelijk om de centraal bus daar te vinden? Ik ben nog niet in utrecht geweest.
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Schraper 14 oktober 2017, 15:50

Ik neem aan dat je in Utrecht over moet stappen op een bus naar Hannover.

Zelfs al is jouw trein op tijd in Utrecht dan is 10 minuten al krap. Er zijn volgens mij ook werkzaamheden bij het busstation in Utrecht. Ikzou zelf een half uur eerder een trein uit Eindhoven nemen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Zelfs al is jouw trein op tijd in Utrecht dan is 10 minuten al krap. Er zijn volgens mij ook werkzaamheden bij het busstation in Utrecht. Ikzou zelf een half uur eerder een trein uit Eindhoven nemen.
Die bussen vertrekken volgens mij vanaf het Westplein, voor het NH-hotel.
Vanaf Utrecht Centraal richting busstation Jaarbeursplein (dus niet Jaarbeurszijde) en tramhalte.
Je moet de tramhalte voorbij naar de andere kant van het NH-hotel. Ik weet niet wat daar momenteel de looproute is, het verandert er nog wel eens.
Tien minuten is een behoorlijke uitdaging, zeker als je onbekend bent. En ik ben niet 100% zeker dat daar de opstapplaats is.
Ja dan zal ik mijn trein vroeger moeten kopen , ik kan daar ook waarschijnlijk aan de balie ook vragen?
Bij de informatiebalie in Utrecht vragen waar die bus stopt, bedoel je?
Ik neem aan dat de vraag wel vaker wordt gesteld en dat ze het dan wel weten, ook al heeft het niks met NS te maken.
Maar ik had ook verwacht dat ze me wel konden vertellen waar aan het perron mijn rijtuig in de ICE zou stoppen en werd vervolgens de verkeerde kant op gestuurd. En dat heeft dan nog wel met NS te maken, dus ik geef geen garantie. 🙂 Als er op dat tijdstip nog een balie bezet is, geen idee.
Reputatie 4

10 minuten overstap is te krap, voor Internationale bussen wordt geadviseerd om 15 minuten van te voren aanwezig te zijn op de halte.
Hallo Kseku, welkom op ons Serviceforum.

Hoe is je reis verlopen? Ik hoop dat je de bus nog hebt kunnen halen.

Reageer