beantwoord

Check in/uit palen in hal Heemstede-Aerdenhout

• 13 mei 2019
  • 9 reacties
  • 295 Bekeken

Reputatie 5
Op station Heemstede-Aerdenhout staan sinds vanmiddag ook twee check in/uit palen in de hal beneden bij trappen van en naar de perrons. Deze zijn buitendienst. Waarom staan deze daar? Ze nemen een deel van de beschikbare ruimte om de trap op of af te gaan in beslag en dat bevordert ook niet de doorstroming. Als het extra palen zijn dan is dat handig maar niet als je daarmee weer de doorstroming beperkt. Er staat verder geen aankondiging bij.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 30 mei 2019, 17:02

Ik was een tijdje inactief. Aangezien ze alweer weg zijn laat ik het los. Ik durf niet te zeggen waarom deze daar hebben gestaan.
Bekijk origineel

9 reacties

Ik was een tijdje inactief. Aangezien ze alweer weg zijn laat ik het los. Ik durf niet te zeggen waarom deze daar hebben gestaan.
Reputatie 5
Voor de werkzaamheden in het Hemelvaartweekend zijn ze niet. Ze zijn weer weg.
Reputatie 7
Badge +3
Hoever ervoor worden deze dingen dan neer gezet?
Als ik goed kijk op de werkzaamheden pagina zie ik als eerstvolgende werkzaamheden waarbij bussen worden ingezet donderdag 30 mei tot maandag 3 juni 05.10 uur (het Hemelvaartweekend). Dan rijden er die donderdag en vrijdag bussen Haarlem en Leiden. Dat duurt nog meer dan 2 weken.
Reputatie 5
Zo te zien zijn dit kasten die gebruikt worden voor een buitendienststelling. Als er binnekort werkzaamheden zijn, kan het zijn dat deze gebruikt gaan worden ipv de andere palen. Deze kasten zijn tijdelijk.
Waarschijnlijk gaan ze dan toegang tot sporen afsluiten.
Reputatie 7
Zo te zien zijn dit kasten die gebruikt worden voor een buitendienststelling. Als er binnekort werkzaamheden zijn, kan het zijn dat deze gebruikt gaan worden ipv de andere palen. Deze kasten zijn tijdelijk.
Reputatie 5

CM049 en CM050(heb daar geen foto van genomen).

Ik zal het navragen. Ik laat het jullie weten.
Misschien hier mee te maken?

https://community.ns.nl/op-het-station-17/incheckzuilen-heemstede-56475
Ik kan er nu helaas niet achterkomen, maar ik zal het voor je uitzoeken. Heb je heel toevallig ook de nummers die je op de paaltjes aantreft?

Reageer