beantwoord

Checkuit op Lelylaan brede poortje werkt niet (goed). Geld terug?

• 2 december 2014
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Gisteren 1 december ben ik naar Amsterdam Lelylaan gereisd, uitgecheckt, andere vervoerder genomen.
Uurtje later kom ik terug op Lelylaan, wil inchecken en krijg foutmelding. Vervolgens wordt € 10,- van mijn kaart gepikt.

Na nog een keer mijn kaart aan te bieden werd ik pas ingecheckt.

Deze foutmelding heb ik al meerdere keren gezien bij poortjes waarbij de barcode scanner een chipkaart moet scannen,
zijn dit incidentjes of zijn de barcodescanner niet geschikt voor de gewone chipkaarten?
(meer mensen met een zelfde ervaring?)

Daarnaast, hoe krijg ik in dit geval mijn geld terug?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 2 december 2014, 08:44

Hallo Waterweg,

Vreemd dat je een foutmelding kreeg. Je moet gewoon in kunnen checken met je OV-chipkaart bij een poortje met een barcode scanner. Je kunt mij een privebericht sturen met je NAW gegevens, geboortedatum, kaartnummer en IBAN, dan zorg ik ervoor dat je het teveel betaalde bedrag weer terug krijgt.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Waterweg,

Vreemd dat je een foutmelding kreeg. Je moet gewoon in kunnen checken met je OV-chipkaart bij een poortje met een barcode scanner. Je kunt mij een privebericht sturen met je NAW gegevens, geboortedatum, kaartnummer en IBAN, dan zorg ik ervoor dat je het teveel betaalde bedrag weer terug krijgt.

Groet,
Marjan

Reageer