beantwoord

checkuit palen in boskoop snijdelwijk doet hwt niet

• 27 januari 2020
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Ik probeerde van morgen in te checked en toen deed maar een paaltje het. Net toen ik van school thuis kwam deden geen een van de paaltjes het. Dus ik heb niet uit kunnen checken. Wat nu? En hebben jullie hier al een melding over gehad?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 januari 2020, 16:57

Ik heb begrepen dat het geen landelijke storing is, maar er wel een redelijk aantal defect zijn. Er zijn monteurs gestuurd naar al deze plekken. Helaas gaat het om een redelijk aantal stations waardoor het even kan duren voordat alle problemen verholpen zijn. Indien je hierdoor extra kosten maakt kan je deze via onze klantenservice weer terugvragen.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

Er is momenteel een grote storing met de cico palen op meerdere stations.  U kunt via uitcheckgemist.nl alsnog uitchecken.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie inderdaad op Twitter meerdere meldingen van niet werkende CiCo's op diverse stations. Oss, Heerhugowaard, Dronten, Deventer Colmschalte zie ik zo al voorbij komen.

Ik heb begrepen dat het geen landelijke storing is, maar er wel een redelijk aantal defect zijn. Er zijn monteurs gestuurd naar al deze plekken. Helaas gaat het om een redelijk aantal stations waardoor het even kan duren voordat alle problemen verholpen zijn. Indien je hierdoor extra kosten maakt kan je deze via onze klantenservice weer terugvragen.

Reageer