beantwoord

CiCo's werken niet perron 3/4 De Vink - 18 september.

  • 18 september 2017
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Super user
  • 6274 reacties
Zojuist deed geen enkele CiCo het op perron 3/4 van station De Vink.
Die op perron 1/2 deden het wel, dus de hele meute uitstappers op perron 4 toog naar het andere perron om alsnog uit te kunnen checken.
Graag melding doorzetten over de niet werkende Cico's op perron 3/4.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 september 2017, 18:45

Bedankt voor het melden, Momo, ik het het doorgegeven! Hopelijk kan er iets aan gedaan worden zonder serienummers. Die heb je niet toevallig ook nog voor ons hè? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt voor het melden, Momo, ik het het doorgegeven! Hopelijk kan er iets aan gedaan worden zonder serienummers. Die heb je niet toevallig ook nog voor ons hè? 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Nee helaas Stijn, het betrof alle CiCo's, dus niet 1 of 2 specifiek. Alle schermpjes waren op zwart, niet verlicht, geen piepjes of groene of rode lampjes wanneer je je kaart er voor hield.
Misschien iets met de stroomtoevoer naar dit betreffende perron?

Op twitter ook een aantal meldingen hierover.

Reageer