beantwoord

Compensatie voor vertraging vanwege storing bij Den Haag Centraal/HS

• 1 november 2014
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Beste,

Door het uitvallen van machinisten en treinen die niet meer rijden en allerlei andere redenen duurt mijn reis langer dan gepland en dan de voorgeschreven tijd.

Ik heb echter wel met 40% korting een kaartje gekocht. Graag zie ik dat geld terug gestort worden. Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Inge NS 1 november 2014, 16:52

Welkom op het forum bartk!

Via de door Martijn. gedeelde link kom je uit op de pagina met meer informatie over onze 'Geld Terug bij Vertraging' regeling. Bij meer dan 30 minuten vertraging kom je al in aanmerking voor compensatie. Bij meer dan 60 minuten vertraging vergoeden we je vervoerbewijs volledig. Je kunt een 'Geld Terug bij Vetraging' claim indienen via Mijn NS of d.m.v. een formulier.

P.s. Ik heb de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Kijk hier even voor meer informatie:

http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/
Welkom op het forum bartk!

Via de door Martijn. gedeelde link kom je uit op de pagina met meer informatie over onze 'Geld Terug bij Vertraging' regeling. Bij meer dan 30 minuten vertraging kom je al in aanmerking voor compensatie. Bij meer dan 60 minuten vertraging vergoeden we je vervoerbewijs volledig. Je kunt een 'Geld Terug bij Vetraging' claim indienen via Mijn NS of d.m.v. een formulier.

P.s. Ik heb de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer