Compliment beveiliging Groningen

• 10 september 2016
  • 5 reacties
  • 196 Bekeken

Ik wil graag speciaal een bedankje sturen aan de service medewerkers en beveiligers op station Groningen. Als ik in de vroege ochtend naar mijn werk moest zijn er regelmatig dronken mensen en andere ongure personen. De beveiligers zijn zichtbaar en positief aanwezig. Het inzetten van een hond geeft ook een veilig gevoel, vooral als er grote groepen herrieschoppers aanwezig zijn. Ook het controleren op vervoerbewijs voor het instappen van de trein heeft mij altijd een goed gevoel gegeven. Hiermee wordt zwartrijden voorkomen maar vooral zijn de medewerkers dan zichtbaar aanwezig.

5 reacties

Reputatie 4
Complimenten zijn altijd welkom op dit forum 🙂
Het inzetten van een hond is voor mij iets nieuws, is dat een proef in Groningen of controleerd de lokale politie mee met een hondengeleider?
Dat is niet alleen in Groningen hoor. Er loopt meer beveiliging rond met een hond en die kun je ook op onbemenste stations tegenkomen. Ik ben ff de naam van het bedrijf kwijt, maar ik kom ze dus geregeld tegen. Deze beveiligerd worden ook ingezet tegen graffitispuiters.
Hallo Loesvl en welkom op het Serviceforum.
Het is fijn om te lezen dat je je veilig voelt op dit station. Bedankt voor je compliment, ik ga het doorgeven!
Reputatie 7
@Loes in Roosendaal is het Andor Security geloof ik 🙂
Andor, die naam zocht ik. Die verzorgen idd de beveiligers met honden. Thanks Slidestops.

Reageer