Compliment medewerkers station

• 27 July 2015
  • 6 reacties
  • 307 Bekeken

We wilden graag even een positieve reactie geven op de uitstekende gang van zaken door de NS medewerkers, na de ontregelende storm en de schade en ongemak die dit met zich meebracht, gister zondag 26 juli! Bedankt en ga zo door....!

6 reacties

Ruik ik cynisme/sarcasme?
Integendeel!!!!!
De storm was toch op zaterdag 25 juli 2015?
De informatie voorziening was inderdaad weer top; "wij roepen om wanneer er wel een trein rijdt" en op ieder bord prijkte de tekst "let op omroepbericht".

Echter de vertrekkende treinen werden simpelweg nergens aangegeven of omgeroepen. Je zou verwachten na jaren van ervaring, dat dit allemaal wat beter zou gaan, vergeet het maar. NS en informatie verstrekken het blijft een heikel punt.

Hierdoor de trein gemist wat resulteerde in 'n uur vertraging, nu zou ik natuurlijk een GTBV claim kunnen indienen, maar heb echter mijn setje afwijzingen al ruimschoots compleet.
Ja de storm was bij ons ook zaterdag, maar dat zal een foutje geweest zijn.:

Oh er was natuurlijk veel schade zondag nog 😃
Hoi Miezelientje,

Welkom op het forum. Mocht dit inderdaad een compliment zijn, dan bedankt! Fijn om te horen dat je blij bent hoe het NS personeel met de storm is omgegaan: ook voor hen was dit hard werken.

Sem, jammer dat je een andere ervaring hebt gehad tijdens de storm. Hoewel iedereen erg zijn best heeft gedaan om alles zo goed mogelijk te laten verlopen, waren er dusdanig veel problemen dat helaas niet alles is verlopen zoals we dat zouden willen. Het is mij niet duidelijk waarom je geen GTbV claim wil indienen?

Reageer