Compliment voor medewerkers NS-service- en verkooppunt Leeuwarden

Reputatie 2
  • Reisleider*
  • 76 reacties
In navolging van Klant_Jac wil ik graag de 2 medewerkers bij het NS-service- en verkooppunt in Leeuwarden die mij vorige week hebben geholpen complimenteren voor de geleverde service.

Ik had een Dagkaart Voordeeluren op mijn Ov kaart gezet en op de pc kreeg ik de melding dat de Dagkaart klaar stond op de automaat. Bij de automaat aangekomen bleek er niks klaar te staan. Ik ben naar het servicepunt gelopen en heb mijn probleem voorgelegd. Na uitlezen van mijn kaart konden zij ook niks vinden. Ik was al bang dat ik per ongeluk het verkeerde kaartnummer had ingevuld, maar aan de hand van het ordernummer konden ze achterhalen dat ik wel het goede nummer had gebruikt. Na wat meer speurwerk bleek dat er een storing was, waardoor de Dagkaart niet klaar stond, ondanks dat ik hier wel een bevestiging van had gekregen op de pc.

Ook gaf ik aan dat ik graag een toeslag 2-1 erbij wilde opladen, maar dat dat nu ook niet kon. In eerste instantie gaf de medewerkster aan dat dit niet kon bij deze Dagkaart, maar ook dit werd verder uitgezocht en het bleek toch wel te kunnen. Alleen had ik nu geen Dagkaart en kon dus de toeslag ook niet laden.

Na overleg met de klantenservice door een andere medewerkster kreeg ik als voorstel om op saldo te reizen en achteraf te bellen met de klantenservice en aan te geven dat ik niet op mijn Dagkaart had kunnen reizen en met behulp van het ordernummer het geld terug kon krijgen waarmee ik op saldo zou reizen. Maar aangezien ik 1e klas wou reizen kon dit aardig in de papieren gaan lopen. Na nog een keer overleg met klantenservice kreeg ik van de medewerkster een papieren toeslag 2-1 ivm de overlast etc, zodat ik 2e klas kon inchecken en met het papieren kaartje alsnog 1e klas kon reizen.

Ik bedankte de medewerksters voor de hulp en het toeslagkaartje en ging weer naar de automaat om mijn saldo te verhogen, aangezien ik nu op saldo zou moeten reizen. Toch nog even checken of de bestelling nu wel kaar stond en ja nu stond de Dagkaart wel klaar, zo'n 3 kwartier later.

Ondanks dat ik 3 kwartier later pas de trein heb kunnen nemen ben ik dankbaar voor de geboden hulp en het toeslagkaartje. Ook tijdens mijn heen en terugreis 3 keer controle gehad en geen vragen over het kaartje verder.

4 reacties

Fijn om te horen dat de medewerkers aan de balie zoveel moeite hebben gedaan om je probleem op te lossen, ook al was het uiteindelijk eigenlijk niet nodig. Ik zal proberen je compliment bij mijn collega's te krijgen. Kan je aangeven hoe laat, op welke datum en bij welke balie je om hulp hebt gevraagd?
Badge +3
Goed verhaal ERL zo kan het dus ook!
Reputatie 2
Chiel NS schreef:

Fijn om te horen dat de medewerkers aan de balie zoveel moeite hebben gedaan om je probleem op te lossen, ook al was het uiteindelijk eigenlijk niet nodig. Ik zal proberen je compliment bij mijn collega's te krijgen. Kan je aangeven hoe laat, op welke datum en bij welke balie je om hulp hebt gevraagd?

Mag ik jou daar een privébericht over sturen?
Reputatie 2
Robert B schreef:

Goed verhaal ERL zo kan het dus ook!

Ja, ik had zoiets nog niet eerder meegemaakt. Normaal staat de Dagkaart altijd meteen klaar.

Ik ben dan ook erg tevreden over de geboden hulp en oplossing en wou dat op het forum mededelen, aangezien er ook wel wat meer positieve geluiden mogen klinken.:)

Reageer