complimenten

  • 21 April 2022
  • 4 reacties
  • 331 Bekeken

Reputatie 1

21 april 9:05 daar sta je dan op Schiphol na een lange vlucht op Perron 3. Wil de trein van 9:08 naar Amersfoort nemen. Oeps ik bedenk me dat ik vergeten ben in te checken. Ik vraag aan conductrice op Perron of ik daar kan inchecken. Ze zegt dat dat niet kan en kijkt naar mijn zware bagage. Ze zegt: Ik check wel even voor u in. Patk mijn pas sprint naar boven en weer naar beneden zodat ik op tijd kan instappen. Hulde voor deze dame!


4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Maurelius en welkom op de NS Community. 
Tof dat je de moeite neemt om dit met ons te delen! Ik ga je berichtje intern doorzetten. Het zou natuurlijk het leukst zijn als dit ook bij de desbetreffende conductrice terecht komt.

Reputatie 1

Slanke vrouw bril jaar of 50 perron 3 Schiphol 21 april 9:05. Die moet denk ik te vinden zijn.

Reputatie 2

Complimenten voor klantenservice 💐kreeg compensatie voor m’n reis. Door seinstoring niet mijn bestemming kunnen bereiken en dus terug naar huis. Blij met de service 👍😄

Reputatie 1

Mijn vader van 93 heeft vanmorgen de trein van Amersfoort naar Zwolle genomen ipv naar Deventer. Toen hij mij daar niet zag heeft het NS personeel hem geholpen en mij gebeld (hij heeft geen mobiel maar hij had wel mijn nummer meegenomen op een briefje). Ze hebben mijn vader vervolgens op de goede trein gezet. Een conductrice heeft goed voor hem gezorgd tijdens de reis en hem op het perron in Deventer aan mij overgedragen. Héél erg bedankt voor de goede zorgen!! (Overigens is hij nog topfit en goed van geest! En, hebben we er achteraf om kunnen lachen😉)

Reageer