Conducteurterreur

• 19 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Vandaag om 14:45 op station Hilversum Mediapark was ik getuige van het volgende: een zichtbaar moeilijk lopende vrouw van naar schatting 'ergens in de veertig' probeert met veel moeite de trein richting Utrecht te halen. Een nors kijkende conducteur blaft haar vanuit de enige nog geopende treindeur "Ja, schiet eens even een beetje op, ik wil weg!" toe. De mevrouw antwoordt: "Sorry meneer, ik kan niet zo snel lopen, ik heb een hernia..." De conducteur bitst terug: "Ja, dan moet je maar op tijd zijn!" (says who???) @timhughes: Een paar lesjes klantvriendelijkheid zouden deze conducteur zeer kunnen helpen...

3 reacties

Welkom op het forum Yuri-janssen!

Spijtig dit te lezen. Dit soort gedrag hebben wij niet voor ogen, ook al staat een trein op punt van vertrek. Ging het om de trein van 14:43 van Hilversum Media Park naar Utrecht Centraal?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt dit topic het beste tot zijn recht.
Inge,

Typfoutje, Inge, het betrof de trein van 13:43 van Hilversum Mediapark naar Utrecht Centraal.

Groet,

Yuri Janssen
Dank voor de reactie, ik ga hier een melding van maken.

Reageer