beantwoord

CTA Borden op het Station

• 16 februari 2019
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Vaak als ik op het station ben komt er een goederentrein aan of een trein waar je niet mag instappen
,maar het probleem is op de CTA bord komt meteen te staan Niet instappen Do Not enter ,maar waar is mijn reisinformatie nou? Weg het enigste wat er 6 minuten op staat is do not enter terwijl mijn trein op dat perron zometeen aankomt wat is het nut nou van dit dit brengt een hoop verwarring zeg ik moet vaak echt helemaal lopen naar zo'n kleiner informatie bord waar alle treinen op staan om te zien of mijn trein van dat perron vertrekt

Vraag: Zou het weg kunnen gehaald worden?

Ik snap natuurlijk dat het nodig is zodat mensen weten dat ze niet kunnen instappen maar laat temminste het balkje onderin met volgende trein staan want dit is niet fijn..

-MVG Mike
icon

Beste antwoord door Momo 16 februari 2019, 15:26

Natuurlijk wil je niet de mensen instappen in een trein die geen reizigerstrein is (je kunt ook zomaar op een rangeerterrein terecht komen als de deuren niet vergrendeld zijn) maar het idee om dan wel onderin de balk aan te geven wat de volgende vertrekkende trein van dat perron is vind ik nog niet zo gek. Dan hoef je niet terug te lopen naar de overzichtsschermen.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Deze informatie is juist om de reizigers te informeren dat dit dus geen reizigerstrein is en dus niet de trein waar ze op stonden te wachten.

Als we dat niet op het bord zetten raken mensen in verwarring en proberen de deuren te openen en dat kan gevaar opleveren.

Zodra er een reizigerstrein aan komt dan komt dat in het bord te staan, u kunt vooraf op de kleine schermen zien hoe laat uw trein vertrekt en vanaf welk spoor.

Mocht het spoor wijzigen dan volgt er altijd een omroepbericht.
Reputatie 7
Badge +2
Natuurlijk wil je niet de mensen instappen in een trein die geen reizigerstrein is (je kunt ook zomaar op een rangeerterrein terecht komen als de deuren niet vergrendeld zijn) maar het idee om dan wel onderin de balk aan te geven wat de volgende vertrekkende trein van dat perron is vind ik nog niet zo gek. Dan hoef je niet terug te lopen naar de overzichtsschermen.
Reputatie 1
Hoi jeroen,

Ik begrijp je maar alleen gewoon nog dat blauwe balkje onderaan van volgende trein is best wel een idee natuurlijk moet er gewoon op blijvenstaan dat het niet voor reizigers is
Reputatie 3
Alsof iemand lekker in de bakjes van een kolentrein klimt... Maar het idee van Momo is inderdaad prima.

Reageer