beantwoord

Dagkaart verlopen door ziekenhuis opname.

• 19 juli 2016
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Gisteren ben ik op het station van Almere onwel geworden. En in het ziekenhuis beland. Nu mag ik waarschijnlijk morgen na tests naar huis in Sittard. Omdat ik mijn bankpassen niet bij me heb werd mij aangeraden een uitstel aan te vragen zodat ik wanneer ik thuis ben alsnog kan betalen. Maar ik sta dan voor een gesloten poortje om bij de conducteur te komen. Ik heb wel mijn legitimatie bij me en heb geen andere mogelijkheden.
icon

Beste antwoord door Denice NS 19 juli 2016, 19:44

Hi Martin! Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je onwel bent geworden! Hopelijk voel je je snel weer beter 🙂 Met betrekking tot je reis kan je je inderdaad vooraf bij de conducteur melden. Deze zal een Uitstel van Betaling uitschrijven. Je krijgt dan een acceptgiro thuis gestuurd. Ik begrijp dat je door poortjes heen moet om bij de trein te kunnen komen. Mocht je geen openstaand poortje treffen en ook geen NS personeel zien kan je het beste naar de NS alarm- en informatiezuil toelopen. Deze zuilen zijn op elk NS-station bij de poortjes te vinden. Wanneer je op de ‘i-knop’ drukt, krijg je direct een NS-medewerker te spreken die je verder kan helpen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hi Martin! Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je onwel bent geworden! Hopelijk voel je je snel weer beter 🙂 Met betrekking tot je reis kan je je inderdaad vooraf bij de conducteur melden. Deze zal een Uitstel van Betaling uitschrijven. Je krijgt dan een acceptgiro thuis gestuurd. Ik begrijp dat je door poortjes heen moet om bij de trein te kunnen komen. Mocht je geen openstaand poortje treffen en ook geen NS personeel zien kan je het beste naar de NS alarm- en informatiezuil toelopen. Deze zuilen zijn op elk NS-station bij de poortjes te vinden. Wanneer je op de ‘i-knop’ drukt, krijg je direct een NS-medewerker te spreken die je verder kan helpen.
Dank je wel!

Reageer