Dank NS en Klasien van Asito voor goede zorgen na een aanrijding van een trein met een duif

• 26 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 259 Bekeken

Zaterdag aan het eind van de ochtend wilde ik op station Meppel de trein nemen. Daar lag echter een duif waarvan later bleek dat die was aangereden. De aanblik echter van een duif die was dood gereden zou mensen kunnen laten schrikken en door grote warmte zou e.e.a. ontluisterend kunnen werken. Het toeval wilde dat toen ik uren laten terug op station Meppel kwam daar een medewerker van Asito de duif net had opgehaald. Zij zou nog terug gaan om het bloed dat was gevloeid op te ruimen. De melding die ik die ochtend bij de Huiskamer Meppel aan een paar medereizigers die contact met de medewerker zouden hebben, doorgaf is dus via allemaal mensen die het goede binnen de NS voor hebben, verlopen. NS heeft dus faciliteiten die buiten orde om clienten van NS een dag niet te laten verstoren door een duif die een slachtoffer is van wat snel trein is. Alle dank voor wat, wie waar en hoe van alle medewerkers van NS waar ik een groot fan van ben, in elk geval zo (h)eerlijk werkt! Dank en hou maar fijn vol en tot dan, Trudy

2 reacties

Goedemiddag Trudy Duits en welkom bij de NS Community!

Bedankt voor het delen van je verhaal en de complimenten! Ik zal dit doorgeven zodat het (hopelijk) terecht komt bij de medewerkers van deze huiskamer! 😀
Beste Trudy.

Wij hebben klasien laten weten van u bericht. En het wordt door haar zeer gewaardeerd dat ook de schoonmakers van de stations worden benoemd.

U dank voor het compliment.

Gr Marco

Reageer