Dank u wel conducteur!

• 19 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 262 Bekeken

Vanmorgen stapte ik om 07.14 op station Dronten in de trein richting Amsterdam. Door een wisselstoring tussen Almere en Weesp reed de trein niet verder dan Almere Centrum. Daar werden bussen ingezet voor de reizigers naar Weesp. Ik had vanochtend om 10 uur een tentamen in Amsterdam. Samen met 1000 mensen stond ik te wachten op de bussen. Bij aankomst van de bussen werd het chaotisch, de bussen stopte op verschillende plekken, mensen begonnen te duwen wanneer de deuren opengingen (onwerkelijk). Na de vierde bus zat ik nog niet in een bus. Wanneer ik een conducteur vertelde over mijn tentamen werd ik meteen geholpen door deze behulpzame conducteur. Ik zat 2 minuten later in een bus. Door de chaos kon ik de vriendelijke man (met de pet) niet bedanken. Hartelijk dank voor uw hulp.

1 reactie

Badge
Hoi Hafida, welkom op het forum. Goed om te lezen dat de conducteur zo behulpzaam was. We vinden het ook belangrijk dat het personeel servicegericht te werkt gaat. Zo te lezen is dat gelukt. Hopelijk is je volgende ervaring met NS ook zo positief. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny

Reageer