de lift niet kunnen bereiken door storing poortje

  • 4 October 2021
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Beste allen,

 

Sinds ruim 1 week blijft poortje 6.1 op de Bijlmer ArenA, de melding geven: “probeer het nog eens”. Bij herhaaldelijk proberen, blijft deze melding komen, ook bij andere reizigers, ondanks voldoende saldo of een abonnement. Hierdoor is de lift naar perron 5-7 op de Bijlmer ArenA onbereikbaar.

Wanneer de lift naar beneden wordt genomen en men probeert uit te checken lukt dit wel. 
 

Hoe kan ik zorgen dat dit probleem wordt verlopen?

 

Met vriendelijke groet,

Stephanie

 


 

 


1 reactie

Goedemorgen hatchtechTreinLeven. Welkom bij de NS Community.

Ik heb het defect doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Mijn excuses voor het ongemak. Er wordt zo snel mogelijk een monteur naar locatie gestuurd.

Reageer