De lift op station Uitgeest defect voor maanden

• 5 June 2021
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Goedemiddag, ik meld een misschien wel onveilige situatie maar in iedergeval een storing die nare gevolgen kan hebben.

En ik meld het nog een keer want zolang op onderdelen wachten gaat er bij mij niet meer in.

-Op station Uitgeest is al maanden de lift van de tunnel naar het peron 3-4 defect. Hierdoor kunnen mindervalide, kinderwagens en andere lift gebruikers niet meer van het- of naar het perron toe komen. De liftgebruikers moeten of via de trap wat zeer lastig is en met eventueel rolstoel super gevaarlijk, of de trein nemen naar Castricum, Heemskerk en Krommenie-Assendelft en daar overstappen met de trein terug.

Tevens is er geen info bord aanwezig welke meld dat de lift en defect is en dat dit zeer lang zal duren. Met dit tempo zal station Uitgeest waarschijnlijk al een keer weer verbouwd zijn.

Vriendelijke groet George Es

2 reacties

Reputatie 6

De liftgebruikers moeten of via de trap wat zeer lastig is en met eventueel rolstoel super gevaarlijk, of de trein nemen naar Castricum, Heemskerk en Krommenie-Assendelft en daar overstappen met de trein terug.

En als ze dat doen en in het inmiddels zeer onwaarschijnlijke geval dat ze dan een conducteur tegenkomen, smeert die ze heel sneaky (zonder het te zeggen maar wel te registreren) een rekening van € 50,00 aan de broek. 

Hallo George es, welkom op de NS Community. 

Het zou inderdaad niet moeten dat dit al zo lang speelt. Ik heb er achteraan gebeld en het is bekend, ik weet helaas niet wanneer de lift weer zou moeten werken. Hopelijk heel snel. 

Reageer