beantwoord

De schommels in Utrecht centraal sommige oplaad kabels gesloopt

• 19 augustus 2019
  • 14 reacties
  • 748 Bekeken

Reputatie 1
Hallo. In Utrecht CS kan je niet meer op elke schommel je telefoon opladen, Want sommige zijn gesloopt/doorgeknipt. Is er een mogelijkheid om de kabels te vernieuwen zodat we allemaal weer met onze telefoons weer op alle schommels kan opladen? Ik vind het wel zonde dat je niet meer op elke schommel jou telefoon kan opladen terwijl je schommelt
icon

Beste antwoord door Laura NS 19 augustus 2019, 10:48

Hoi Spoor9 en welkom op onze NS Community!

Ah, nee! Dat is echt superjammer! Lijkt me inderdaad de bedoeling dat je er gewoon gebruik van kunt blijven maken, dus ik zet meteen een melding door. Dan wordt er snel eens naar gekeken. Bedankt voor het melden! Hopelijk red je het nog even met je batterij. 🙂
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 3
Huh? Wordt mijn treinkaartje nou serieus gebruikt om gekke schommels te financieren?
Reputatie 5
Badge
Huh? Wordt mijn treinkaartje nou serieus gebruikt om gekke schommels te financieren?
En bovendien zijn het geen 'gekke' schommels, maar duurzame schommels, waarmee je je telefoon eenvoudig op kunt laden. Duurzaam is een van de ambities van de NS en ProRail. Verder zorgen de schommels ook voor een betere reisbeleving. 🙂
Hoi Spoor9 en welkom op onze NS Community!

Ah, nee! Dat is echt superjammer! Lijkt me inderdaad de bedoeling dat je er gewoon gebruik van kunt blijven maken, dus ik zet meteen een melding door. Dan wordt er snel eens naar gekeken. Bedankt voor het melden! Hopelijk red je het nog even met je batterij. 🙂
Reputatie 1
Update: Van een van de schommels ligt de aandrijfketting eraf en van de andere twee gaat de groene oplaadlamp niet branden. Er is dus kennelijk iets mis met de dynamo. Hier wordt vandaag nog naar gekeken! :)
Helemaal Top! Hopelijk word hij weer helemaal goed en werkend en zoals hij het hoort te zijn! Er moet beter toezicht/bewaking komen op de spullen van NS, Want de simpelste regel ter wereld is je moet van andermans spullen afblijven. Als je de openbare spullen maar op een goede manier gebruikt dat is geen probleem.
Jouw treinkaartje wordt vooral gebruikt om jou van A naar B te krijgen, Rocco_Siffredi! 😉

Momenteel zijn de schommels weg. 

@Aar,

Als jij  (of @Robert B) nog eens een platte batterij hebt, dan moet je eens naar Eindhoven gaan.

Ik heb de schommels net gespot in Eindhoven (centrumzijde).

En ze zijn zeer in trek. Ik was er afgelopen zondag met een lege telefoon, maar ze waren alle 3 bezet. 😢
Reputatie 1
Helemaal goed, Hopelijk worden de oplaadkabels vervangen!
Update: Van een van de schommels ligt de aandrijfketting eraf en van de andere twee gaat de groene oplaadlamp niet branden. Er is dus kennelijk iets mis met de dynamo. Hier wordt vandaag nog naar gekeken! 🙂
Wat jammer @Laura NS!
Badge +3

Ja, die zijn naar Eindhoven gekomen voor de Dutch Design Week maar staan er dus nog. Denk dat het tijdelijk is, en ze binnenkort wel weer ergens anders opduiken.

Reputatie 1
Jouw treinkaartje wordt vooral gebruikt om jou van A naar B te krijgen, Rocco_Siffredi! ;)
En natuurlijk weer van B naar A want je moet ook nog terug 😉
Reputatie 3

Huh? Wordt mijn treinkaartje nou serieus gebruikt om gekke schommels te financieren?En bovendien zijn het geen 'gekke' schommels, maar duurzame schommels, waarmee je je telefoon eenvoudig op kunt laden. Duurzaam is een van de ambities van de NS en ProRail. Verder zorgen de schommels ook voor een betere reisbeleving. :)

Vraag mij af of die dingen nog zo duurzaam zijn als je al het onderhoud (die boel wordt blijkbaar aan de lopende band gesloopt) en de productie- en plaatsingskosten meeneemt.
Maar alleen het idee om lekker duurzaam bezig te zijn is natuurlijk al genoeg, hoe het daadwerkelijk zit maakt dan niet zoveel meer uit. Begrijpelijk, dus schommel lekker verder zou ik zeggen.
Reputatie 5
Badge
Momenteel zijn de schommels weg. Volgens de NS is het voor onderhoud! :)
https://twitter.com/NS_online/status/1175000880002818048

Reageer