beantwoord

de trein reed het station voorbij, kan ik hiervoor geld terugkrijgen?

• 2 september 2014
  • 3 reacties
  • 298 Bekeken

de trein reed het station voorbij en stopte bij de volgende halte, dit heeft mij geld gekost, kan ik dit terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Robby NS 2 september 2014, 11:21

Beste arend-jan,
Vervelend dat de trein niet is gestopt op jouw station. Dit kan helaas incidenteel een keer voorkomen. Heb je meer dan een half uur vertraging opgenomen? Dien dan een geld terug bij vertraging claim in. Meer over geld terug bij vertraging lees je op deze pagina.
Vriendelijke groet, Robby
Bekijk origineel

3 reacties

Neem daarover eens contact op met de klantenservice (030 7515155). Zij zullen n.l. ook wel willen weten wanneer en waar dat is gebeurd en ook met welk vervoerbewijs u reisde.
Want met een opmerking dat de trein het station voorbij reed en bij het volgende station stopte kan niemand echt veel doen.

Volgens mij had je deze vraag ook al eerder in een ander topic aan de orde gesteld.
Beste arend-jan,
Vervelend dat de trein niet is gestopt op jouw station. Dit kan helaas incidenteel een keer voorkomen. Heb je meer dan een half uur vertraging opgenomen? Dien dan een geld terug bij vertraging claim in. Meer over geld terug bij vertraging lees je op deze pagina.
Vriendelijke groet, Robby
Want met een opmerking dat de trein het station voorbij reed en bij het volgende station stopte kan niemand echt veel doen.
.
Dat is toch ook niet zijn vraag. Met jouw antwoord kunnen we ook niet veel.

Reageer