Defect incheckpaal Den Haag Laan van NOI

• 2 mei 2019
  • 9 reacties
  • 257 Bekeken

Een van de incheckpalen op Den Haag Laan van NOI geeft geen geluid meer. Je kunt wel inchecken. Ik wilde dit graag doorgeven. Ik kan me zomaar voorstellen dat jullie niet alle palen wekelijks testen op geluid. Het gaat om de incheckpaal op perron 6. Je loopt de trap op en maak rechtsomkeer. Het is de eerste paal aan je rechterhand.

9 reacties

Beste virginiaw, welkom bij onze Community!

Bedankt voor het melden van dit defect. Ik ga melding graag doorzetten, maar heb nog iets meer informatie nodig. Zou je mij ook kunnen voorzien van het nummer wat achterop de incheckpaal staat? 🙂
Badge +3
Het nummer staat op de voorkant, onderaan in een vierkantje. Bijv. 2.1
Reputatie 5
Badge
Zoiets moet toch gewoon op te zoeken zijn voor een NS medewerker? Ik snap dat je niet alle paaltjes op NOI kan testen, maar met de globale beschrijving + foutmarge zou je toch redelijk makkelijk moeten kunnen bepalen om welk paaltje het gaat?
Reputatie 4
Badge
Het is paaltje C13.
Reputatie 6
Uit interesse in verband met een vergelijkbaar geval: wat is in het algemeen de termijn waarbinnen dit soort zaken opgelost worden?
Het is paaltje C13.
Bedankt voor het opzoeken.
Bedankt! Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's zodat er naar gekeken kan worden! Of beter gezegd: geluisterd 😉.

Bryan, ik begrijp je opmerking volkomen. Helaas is dit niet zo makkelijk voor ons te achterhalen en is het systeem anders ingericht.
Reputatie 4
Badge
Gisteren stond de paal op defect en was de rode lamp aan de bovenkant aan.
Dan zal er iets mee gedaan worden ga ik van uit! Hopelijk is hij snel weer in gebruik. 🙂

Reageer