beantwoord

Defect oplaad paal/machine

• 27 februari 2019
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Op station voorschoten aan de centrum kant is de ov oplaad machine/doos weer stuk. Nu stonden er altijd twee, maar is dit ooit terug gebracht naar maar 1 enkele ov oplaad machine. Naja je ziet 't al, wat als deze stuk is? Naar de andere ingang is toch 10 minuten lopen.

Het lijkt een drukpunt te zijn dat stuk is op het scherm. Waardoor hij elke keer de wel bekende piep geeft en het scherm niet meer bruikbaar is. De piep gaat ongeveer om de seconde en is over heel station te horen.

Ik heb in het afgelopen half jaar enkele meldingen gegeven. De rest kijkt niet meer op of om en laad voor de zekerheid altijd bij de supermarkt op of loopt met een andere mee naar binnen.

Hoe vaak zal ik de melding nog moeten geven voor het een keer serieus genomen word?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 februari 2019, 21:24

Hallo Auriane en welkom bij de NS Community,

Ik zal er een melding van maken, maar ik zie ook dat hij nog in gebruik is en het afgelopen kwartier nog gebruik van is gemaakt. Ik heb dus het vermoeden dat de storing tijdelijk was en nu weer is verholpen. Ik zie dat er aardig wat transacties zijn gedaan vandaag.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Auriane en welkom bij de NS Community,

Ik zal er een melding van maken, maar ik zie ook dat hij nog in gebruik is en het afgelopen kwartier nog gebruik van is gemaakt. Ik heb dus het vermoeden dat de storing tijdelijk was en nu weer is verholpen. Ik zie dat er aardig wat transacties zijn gedaan vandaag.
Hi Erryt,

De machine is inderdaad tussendoor in gebruik. Ik heb hem vanmiddag niet horen piepen. Het is specifiek de knop links onder die elke seconde "ingedrukt" wordt. Hierdoor piept de machine veel. Maar is hij met wat timing en gepriemel inderdaad nog te gebruiken. Ik heb ook niet het gevoel dat het probleem in de software plaatsvind.

Het probleem vindt vooral savons plaats. Een vorige keer stond hij heel laat in de nacht nog de piepen.
Goeiemorgen! Op station Duivendrecht aan de achterzijde van het station is er al 7 maanden een oplaadpunt kapot. Zonder saldo kom jedus het station niet in! Al heel wat meldingen van gemaakt helaas nog steeds kapot.

Hi Kayleigh0208. Welkom bij de Community.

Ik ben bang dat wij dit defect niet kunnen verhelpen omdat wij de betreffende automaat niet beheren. Je kan de storing doorgeven aan het Service Center van CCV Holland via het telefoonnummer 088 2289 849.

Reageer